اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهروندان آبپخش در گفت‌وگو با فارس مطرح کردند

مهم‌ترین پروژه عمرانی آبپخش با رکود مواجه شده است

خبرگزاری فارس: شهروندان آبپخش با انتقاد از وضعیت کند پروژه خیابان اصلی این شهر گفتند: مهم‌ترین پروژه عمرانی آبپخش با رکود مواجه شده است.

مهم‌ترین پروژه عمرانی آبپخش با رکود مواجه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، پروژه آسفالت لاین شرقی آبپخش یکی از مسائلی است که در روزهای اخیر به نقل مجالس شهروندان آبپخشی و حتی اهالی روستاهای همجوار تبدیل شده و هرجا حاضر می‌شوی یکی از بحث‌ها و سئوال‌های مردم همین مسئله است.

شهروندان آبپخشی از نزدیک شدن سال نو در حالی که خیابان اصلی شهر آبپخش که گذرگاه چند میلیون مسافر نوروزی است، ترس و واهمه دارند و می‌ترسند خیابان اصلی شهر آبپخش مانند سال گذشته در آغاز سال نو و هنگام میزبانی از مسافران نوروزی که برای بازدید از شهر آبپخش می‌آیند وضعیتی نامناسب داشته باشد.

بازاریان و کسبه آبپخشی نیز در مراحل مختلف از این وضعیت ابراز گله‌مندی و ناخرسندی کرده‌اند و خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه شده‌اند.

امیررضا عباسی یکی از شهروندان آبپخشی در این راستا به خبرنگار فارس در آبپخش گفت: مشکل خیابان اصلی شهر به ماه‌های قبل برمی‌گردد و انتظار داشتیم مسئولان شهری آبپخش از آغاز سال مالی نسبت به آغاز این پروژه مهم اقدام می‌کردند تا در عید نوروز و آغاز سال شهرمان چهره‌ای مناسب داشته باشد.

آنی رضایی دیگر شهروند آبپخشی نیز در این ارتباط می‌گوید: وضعیت نامطلوب خیابان اصلی شهر امکان تردد در روزهای شلوغ و پرترافیک نوروزی را بسیار مشکل می‌کند و خطراتی می‌تواند به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: هرساله در ایام تعطیلات نوروزی میزان تصادفات نسبت به سایر روزهای سال افزایش می‌یابد و با وضعیت نامساعد فعلی خیابان اصلی شهر آبپخش که از مسیرهای پرتردد است، امکان افزایش میزان تصادفات به ذهن می‌رسد و از مسئولان می‌خواهیم با برنامه‌ریزی مناسب و کاربردی زمینه امنیت و سهولت در رفت و آمد شهروندان آبپخشی و مسافران نوروزی را فراهم آورند.

آرش عربزاده دیگر شهروند آبپخشی در این راستا اذعان کرد: طولانی شدن زمان خرابی خیابان اصلی شهر آبپخش یکی از مسائلی است که باید مورد بحث و تحلیل قرار گیرد و خود جای بحث و سوال گسترده دارد.

وی با تشکر از اقدامات شهرداری آبپخش در راستای حل این مشکلات بیان داشت: بیش از شش ماه از زمان اجرای طرح بهسازی این طرح می‌گذرد و به نظر می‌رسد اجرای کند این پروژه از مسائل مهمی است که سبب تاخیر در اجرای این پروژه شده و می‌طلبید مسئولان شهرداری آبپخش با دقت نظر بیشتری در راستای حل این مشکل تلاش کنند.

مهدی کشاورز از شهروندان آبپخشی نیز اظهار کرد: در حالی شاهد کندی حرکت در اجرای این پروژه هستیم که در سایر نقاط و محلات حاشیه‌ای شهر که در نمای کلی شهر هیچ تاثیری ندارند و یا تاثیر کمی دارند شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم.

داراب پارسا یکی از کسبه آبپخش نیز به خبرنگار ما گفت: خرابی و وضعیت بد خیابان اصلی شهر یکی از مسائلی است که در ماه‌های اخیر بویژه یک ماه اخیر سبب ایجاد ترافیک در لاین شرقی خیابان اصلی شهر شده و با پارک خودروها و وسایل نقلیه شاهد شکل‌گیری ترافیکی سنگین در حاشیه شهر آبپخش هستیم.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد در ایام تعطیلات نوروزی که ترافیک شهری بسیار سنگین‌تر از وضعیت فعلی است افراد تمایلی به توقف در کنار واحدهای تجاری برای خرید نداشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش نیز با اشاره به وضعیت این پروژه اظهار داشت: شهردار و شورای اسلامی تلاش زیادی برای تکمیل و بهسازی این پروژه دارند و امیدوار هستیم طی روزهای آینده این طرح به سرانجام خوبی برسد.

مصطفی رضایی یادآور شد: مردم نسبت به این طرح حساسیت خاصی دارند و بویژه در ایام نوروز که مهمانان نوروزی وارد استان می‌شوند باید این طرح تکمیل شود که به فضل خدا طی روزهای آینده شاهد شتاب‌بخشی به این طرح خواهیم بود.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول