اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

پیشرفت 100 درصدی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از پیشرفت 100 درصدی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری آبپخش خبر داد.

پیشرفت 100 درصدی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری آبپخش

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر آبپخش یکی از رویکردهای اساسی شهرداری آبپخش در سال جاری است که رضایت و خشنودی بیش از پیش شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های زیرساختی در شهر آبپخش یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش بوده که با فعالیت مداوم و شبانه‌روزی نتایج مطلوب و ارزنده‌ای در این زمینه به دست آمده است.

موسوی در همین راستا اذعان داشت: یکی از اولویت‌های شهرداری آبپخش در سال جاری اتمام پروژه‌های نیمه تمام و عقب مانده سال‌های گذشته بود که در این زمینه شاهد پیشرفت 100 درصدی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پس از آن آغاز پروژه‌های عمرانی جدید بر اساس نیازها و اولویت‌های شهر بوده‌ایم.

وی در همین راستا افزود: پروژه خیابان اصلی شهر آبپخش یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر است که همواره مورد تاکید مسئولان بخش و شهرستان بوده و در سال جاری به نحو مطلوب این پروژه را انجام داده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اتمام پروژه لاین غربی خیابان اصلی شهر بیان داشت: پروژه لاین شرقی خیابان اصلی شهر در نیمه دوم سال جاری توسط شهرداری آبپخش آغاز شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم تا نیمه اسفندماه سال جاری و قبل از ورود مسافران نوروزی به شهرستان شاهد اتمام این پروژه باشیم.

شهردار آبپخش بیان داشت: به دلیل موقعیت ممتاز و استراتژیک جغرافیایی در ایام نوروز شاهد حضور جمع کثیری از مسافران نوروزی در شهر آبپخش هستیم و اتمام این پروژه باعث زیباسازی چهره شهر آبپخش می‌شود.

موسوی عنوان کرد: اتمام این پروژه باعث روان‌سازی ترافیکی این مسیر پرتردد و افزایش سطح رفاه و آسایش مسافران نوروزی می‌شود که از این مسیر عبور می‌کنند.

شهردار آبپخش گفت: از تمام توان و پتانسیل موجود در راستای توسعه آبپخش بهره‌ می‌بریم و از هیچ اقدامی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول