اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل وسعت و جمعیت شهر آبپخش

اداره ثبت اسناد از نیازهای مهم آبپخش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: به دلیل وسعت و جمعیت شهر آبپخش و وجود اراضی و املاک متعدد اداره ثبت اسناد از نیازهای مهم آبپخش است.

اداره ثبت اسناد از نیازهای مهم آبپخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی که در دو سال اخیر به عینه در بخش آبپخش احساس می‌شود استقرار ادارات دولتی و نمایندگی‌های آنها در بخش آبپخش است که تاکنون اقداماتی در این زمینه صورت گرفته و مسئولان باید با تلاش بیش از پیش زمینه را برای استقرار بیشتر ادارات دولتی در بخش آبپخش مهیا سازند.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: استقرار دستگاه قضایی برای رسیدگی به مشکلات قضایی مردم یکی از مسائلی است که از بعد از استقرار بخشداری آبپخش همواره بر آن تاکید شده و مسئولان بخش و اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش پیگیری‌هایی در این زمینه داشته‌اند که کلنگ‌زنی ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش نتیجه این پیگیری‌ها و مسئولان دادگستری استان و شهرستان است.

رضایی اذعان داشت: در دیدارهایی که با مسئولین شهر و بخش با مدیرکل محترم دادگستری استان و ریاست دادگستری شهرستان داشته‌ایم ایشان همواره بر لزوم استقرار دادگاه عمومی در بخش آبپخش برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی بخش و سهولت کار مردم تاکید داشته‌اند.

وی در همین راستا ادامه داد: تخصیص بودجه ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش یکی از اقدامات مهمی است که رئیس کل دادگستری استان بوشهر اقدامات ارزنده‌ای در این رابطه انجام داده‌اند و این امر زمینه پیشرفت اداری بخش آبپخش را فراهم می‌آورد.

امام جمعه آبپخش ابراز داشت: افتتاح دادگاه عمومی بخش آبپخش در ساختمانی استیجاری یکی از خواسته‌هایی است که از مسئولین دادگستری استان و شهرستان داریم و از ایشان می‌خواهیم با عنایات ویژه خود این خواسته را محقق کنند.

رضایی با اشاره به اینکه بر اساس آمار آبپخش دومین شهر بزرگ و پرجمعیت شهرستان دشتستان است، عنوان کرد: در این شهر املاک فراوانی وجود دارد و اهالی آن برای ثبت اسناد املاک خود مشکلاتی دارند و می‌بایست به مناطق مجاور بخش مراجعه کنند و با استقرار ثبت اسناد در این شهر می‌توان مشکلات مردم در این زمینه را به نحو مطلوب مرتفع ساخت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول