اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبپخش خبر داد

پرداخت وام اشتغال خانگی توسط کمیته امداد آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبپخش از پرداخت وام اشتغال خانگی توسط کمیته امداد آبپخش خبر داد.

پرداخت وام اشتغال خانگی توسط کمیته امداد آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش علی‌اکبر جوکار در نشست مسئولان کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد خانواده گسترده و بزرگی است و در سی سال اخیر خدمات بسیار مطلوبی به مردم و خانواده‌های مستضعف ارائه کرده است.

وی افزود: کمیته امداد در ایجاد اشتغال پایدار نقش مهم و اساسی دارد و بسیاری از خانوارهای تحت پوشش با اشتغال پایدار در واقع به خودکفایی رسیده‌اند و شاهد کاهش خانوارهای تحت پوشش هستیم.

رئیس کمیته امداد آبپخش با بیان اینکه فساد و فحشا در جامعه نتیجه بیکاری است خاطر نشان کرد: یکی از سیاست‌های دولت در سال‌های اخیر ایجاد اشتغال برای جوانان بوده که شاهد موفقیت‌های ارزشمندی در این مسیر هستیم و کمیته امداد نقش بسیار مهمی در این عرصه ایجاد کرده است.

جوکار از پرداخت وام اشتغال خانگی توسط کمیته امداد آبپخش خبر داد و تصریح کرد: تمام پرونده‌های وام اشتغال خانگی در کمیته امداد آبپخش تشکیل شده و در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته که از بانک‌ها انتظار داریم در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سرعت بیشتری داشته باشند.

مسئول کمیته زکات آبپخش نیز در این نشست اظهار داشت: سال گذشته حدود 360 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شد که امسال شاهد جمع‌آوری بیش از 1.1 میلیارد ریال در آبپخش هستیم.

سید حمید موسوی افزود: میزان زکات غیر نقدی نیز در آبپخش افزایش چشمگیری داشته که البته در پایان سال با محاسبه دقیق زکات غیر نقدی، میزان کلی زکات آبپخش را اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امسال تعداد زیادی جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا شده و امیدوار هستیم بتوانیم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

موسوی تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی و تبلیغات بیشتر، زمینه مشارکت مردم در امر زکات و کمک به همنوعان را فراهم کنیم و همه مردم و مسئولان باید در این مسیر کمک کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول