اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان خبر داد

آغاز به کار دادگاه عمومی بخش آبپخش با صدور حکم قاضی

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان دشتستان از آغاز به کار دادگاه عمومی بخش آبپخش با صدور حکم قاضی خبر داد.

آغاز به کار دادگاه عمومی بخش آبپخش با صدور حکم قاضی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش عبدالکریم رستگار بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش اظهار داشت: تلاش برای برقراری امنیت یکی از اولویت‌های اساسی و مهم دادگستری شهرستان دشتستان است که در ماه‌ها و سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در این راستا شاهد بوده‌ایم.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی در شهرستان دشتستان یکی از مواردی است که زمینه‌ساز بهبود شاخص‌های امنیتی در شهرستان دشتستان شده و از مسئولان سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های امنیتی به خاطر تلاش و همکاری در این راستا صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

رستگار ادامه داد: دادگاه عمومی بخش آبپخش یکی از درخواست‌های مردم و شورای اسلامی شهر آبپخش بوده که از مدت‌های گذشته توسط شورای اسلامی شهر آبپخش مطرح شده و ما پیگیری‌هایی در زمینه استقرار دادگاه عمومی در بخش آبپخش انجام داده‌ایم.

وی در همین راستا اذعان داشت: زمین مورد نیاز دادگاه عمومی بخش آبپخش توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش تامین شده که مساحت آن دو هزار مترمربع و اعتبار ریالی آن بالغ بر 3 میلیارد ریال است.

این مسئول عنوان کرد: در راستای استقرار دادگاه عمومی بخش آبپخش ریس‌ کل محترم دادگستری استان بوشهر زحمات زیادی کشیده‌اند که صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه 10 درصد از پرونده‌های شهرستان دشتستان متعلق به بخش آبپخش است گفت: استقرار این دادگاه تاثیر بسزایی در کاهش ترافیکی پرونده‌ها و کوتاه‌ شدن زمان رسیدگی به پرونده‌ها دارد و در زمینه خدمات‌رسانی به مردم اقدام و عملکردی مطلوب می‌باشد.

رستگار تصریح کرد: قاضی برای دادگاه عمومی بخش آبپخش تعیین شده و در آینده نزدیک پس از صدور حکم قاضی دادگاه عمومی بخش آبپخش در ساختمانی استیجاری فعالیت خود را شروع می‌کند.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان ابراز داشت: تلاش خود را در راستای تسریع در روند ساخت ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول