اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد

اشتغال 8500 نفر در بخش کشاورزی در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از اشتغال 8 هزار و 500 نفر در بخش کشاورزی در آبپخش خبر داد.

اشتغال 8500 نفر در بخش کشاورزی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد اسماعیل شفیعی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان دشتستان با اشاره به موقعیت استراتژیک آبپخش در حوزه‌های کشاورزی اظهار داشت: فعالیت در عرصه کشاورزی یکی از مهم‌ترین مشاغل محلی است که در بخش آبپخش شاهد آن بوده‌ایم و جمع زیادی از مردم این شهر و بخش در این زمینه فعالیت دارند.

وی در همین راستا افزود: دارا بودن اراضی مزروعی حاصل‌خیز و نخلستان‌های فراوان از ظرفیت‌هایی است که آبپخش را به قطب مشاغل کشاورزی شهرستان تبدیل کرده است و باید همواره از این امتیازات بهره‌ ببریم.

شفیعی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی مناسب یکی از مباحث مهمی است که سبب بهبود وضعیت کشاورزی منطقه می‌شود و جهاد کشاورزی آبپخش با جدیت هر چه تمام‌تر این مسئله را دنبال می‌کند.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش اذعان کرد: حدود 80 درصد از اهالی بخش و شهر آبپخش به طور مستقیم و غیر مستقیم در حوزه کشاورزی فعالیت دارند و جهاد کشاورزی آبپخش خدمات‌رسانی مطلوب به کشاورزان و بهره‌برداران عرصه کشاورزی را به طور مستقیم در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول تصریح کرد: اشتغال یکی از مهم‌ترین سیاست‌هایی است که دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم با عزم جزم در راستای حل این مشکل گام برداشته‌ و اقدامات بسیار مؤثری در این راستا صورت گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و کاربردی می‌توانیم زمینه بهبود وضعیت اشتغال در منطقه را فراهم آوریم و زمینه‌های اشتغال پایدار برای نیروهای اشتغال شهرستان و بخش آبپخش به وجود آوریم.

شفیعی به ارائه تسهیلات کشاورزی به بهره‌برداران عرصه‌های مختلف کشاورزی اشاره و عنوان کرد: ارائه تسهیلات کشاورزی به بهره‌برداران حوزه‌های کشاورزی در سال‌های اخیر زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های شعلی عدیده شده که تمام اینها حاصل تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های دولت عدالت‌محور است.

وی در همین راستا ادامه داد: بنا بر آمار موجود در بخش آبپخش 8 هزار و 500 نفر در حوزه کشاورزی فعالیت دارند و آمار مطلوبی از وضعیت اشتغال را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول