اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش تاکید کرد

لزوم فعالیت بیش از پیش شورای حل اختلاف آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار بر لزوم فعالیت بیش از پیش شورای حل اختلاف آبپخش تاکید کرد.

لزوم فعالیت بیش از پیش شورای حل اختلاف آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش اظهار داشت:‌ امنیت یکی از خواسته‌های مهم و اصلی مردم در جوامع انسانی است و مسئولین باید تلاش خود را در راستای تحقق امنیت در جوامع به کار گیرند.

بخشدار آبپخش در همین راستا ادامه داد: در بخش آبپخش تلاش‌های ارزشمندی در راستای برقراری امنیت بیش از پیش صورت گرفته و کلانتری بخش آبپخش در راستای برقراری امنیت اقدامات ارزنده‌ای انجام داده که از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

خرم‌روز اذعان داشت: استقرار دادگاه عمومی بخش آبپخش یکی از خواسته‌های مردم آبپخش بوده و در ماه‌های اخیر در دیدارها و نشست‌های مختلف در بخشداری بر لزوم پیگیری در این راستا تاکید داشته‌اند.

وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش،خصوصا ریاست محترم شورای اسلامی شهر همواره مانند یار و یاور در اجرای امور مختلف ما را یاری کرده‌اند و صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم.

این مسئول ابراز داشت: در آبپخش به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی استان‌های فارس، خورستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان و قرار گرفتن در محور مواصلاتی شهرستان‌های شمال و جنوب استان شاهد عبور فرهنگ‌ها و آداب مختلف از این شهر هستیم که بر شاخص‌های امنیتی شهر آثار مختلفی می‌گذارد.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: فعالیت بیش از پیش شورای حل اختلاف بخش آبپخش یکی از خواسته‌های مردم است که در مراحل مختلف شهروندان آبپخشی بر آن تاکید کرده‌اند و ما نیز به تبع تاکیدات و پیگیری‌هایی در این زمینه شاهد بوده‌ایم و از مسئولان دادگستری استان و شهرستان می‌خواهیم در راستای تقویت شورای حل اختلاف آبپخش اقدامات ارزنده‌ای انجام دهند.

خرم‌روز بیان داشت: ارتقاء کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی بخش یکی از نیازهای مهم بخش آبپخش است که در ماه‌های گذشته اقدامات فراوانی در این زمینه صورت گرفته و از مسئولان شهرستان و استان می‌خواهیم این مساله را در اولویت‌های کاری خویش قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول