اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

اشتغال بیش از 4 هزار نفر در حوزه باغداری در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اشتغال بیش از 4 هزار نفر در حوزه باغداری در آبپخش خبر داد.

اشتغال بیش از 4 هزار نفر در حوزه باغداری در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز صبح امروز در بازدید از طرح های کشاورزی و باغداری در آبپخش اظهار داشت: توجه و بهره‌برداری حداکثری از پتانسیل‌های کشاورزی بخش آبپخش از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در راستای پیشرفت و توسعه بخش آبپخش با تمام توان از این پتانسیل‌ها بهره‌برداری کنیم.

 

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال که یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های دولت خدمت‌گذار است با بهره‌برداری از پتانسیل‌های کشاورزی می‌توان اقدامات مهم و ارزنده‌ای در راستای افزایش فرصت‌های شغلی و حل مشکلات اشتغال شهرستان‌ دشتستان و بخش آبپخش برداشت.

 

خرم‌روز ادامه داد: بخش آبپخش در حوزه‌های باغداری، زراعت، دامداری و ... دارای پتانسیل‌های اشتغال فراوان است و هم‌اکنون شاهد فعالیت مطلوب در این عرصه‌ها هستیم و مسئولان بخش آبپخش همواره در راستای ارائه خدمات مطلوب به فعالان عرصه‌های کشاورزی کوشیده‌اند.

 

وی اضافه کرد: باغداری یکی از گسترده‌ترین حوزه‌های کشاورزی در بخش آبپخش است و قریب به چهار هزار و 115 بهره‌بردار باغی در بخش آبپخش فعالیت دارند که نهادهای مختلف و ذی‌صلاح خدمات متنوعی به ایشان ارائه می‌دهند.

 

این مسئول بیان داشت: در بخش زراعت شاهد فعالیت‌های گسترده در بخش آبپخش هستیم و بیش از سه هزار و 885 بهره‌بردار در بخش زراعی در بخش آبپخش فعالیت دارند.

 

بخشدار آبپخش با اشاره به پتانسیل‌های آبپخش در حوزه‌های دامداری گفت: در روستاها و نقاط مختلف بخش آبپخش بیش از 500 بهره‌بردار دامی فعالیت دارند و پتانسیل گسترش فعالیت در حوزه دامی در این بخش وجود دارد.

 

خرم‌روز بیان داشت: خدمت به مردم و رفع مشکلات ایشان یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و با تمام توان و پتانسیل در راستای تحقق این مهم بهره‌‌ می‌بریم.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول