اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد انتخابات آبپخش:

300 نفر در آبپخش انتخابات را برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد انتخابات آبپخش گفت: 300 نفر در آبپخش انتخابات را برگزار می‌کنند.

300 نفر در آبپخش انتخابات را برگزار می‌کنند

سید کاظم موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در بخش آبپخش فراهم است.

مسئول ستاد انتخابات آبپخش عنوان کرد: با هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌های مدون، منسجم و متحد شرایط برگزاری انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی را فراهم کرده‌ایم و آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات داریم.

موسوی با اشاره به پشت سر گذاشتن فرآیند‌های انتخاباتی بیان داشت: فضای انتخاباتی در استان بوشهر آرام است و همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان فراهم شده است.

معاون بخشدار آبپخش افزود: ایجاد فرصت عادلانه برای همه نامزدهای انتخابات از مهم‌ترین مسائل است و مجریان انتخابات نقش مهمی در این راستا بر عهده دارند.

موسوی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و تمامی مردم و مسئولان و مجریان انتخابات در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه‌های خود را بر انتخابات معطوف کرده‌اند باید تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار گیرند.

وی اذعان داشت: در آبپخش 300 نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و جلسات توجیهی و آموزشی برای ایشان برگزار شده و تمامی ایشان با وظایف خود آشنا هستند.

مسئول ستاد انتخابات آبپخش با اشاره به تعداد صندوق‌های اخذ رأی در بخش آبپخش خاطر نشان کرد: در بخش آبپخش 15 صندوق اخذ رأی وجود دارد که از این میزان 10 صندوق ثابت و 5 صندوق سیار است.

موسوی با اشاره به ضرورت امنیت در برگزاری انتخابات بیان داشت: برای تامین امنیت برگزاری انتخابات با همکاری نیروهای امنیتی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه انجام گرفته است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول