اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

درجه ایمان مردم در انتخابات استکبار را مأیوس کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا گفت: درجه اقتدار و خودباوری مردم در روز انتخابات باعث شد که استکبار و دول غربی مأیوس شوند.

درجه ایمان مردم در انتخابات استکبار را مأیوس کرد

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا ضمن تبریک به مناسبت حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند اظهار کرد: درجه اقتدار و خودباوری مردم در روز انتخابات باعث شد که استکبار و دول غربی از تخریب و مأیوس کردن مردم خسته شده و دست از پا دراز سر جایشان قرار بگیرند.

وی با اشاره به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و با شکوه آحاد ملت در انتخابات 12 اسفند تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز پیش‌بینی فرموده بودند، مشارکت حداکثری و تمام‌عیار آحاد جامعه در روز جمعه، جلوه‌ای خاص به تمامی شهرها و استان‌های کشور داده بود.

امام جمعه بویین‌زهرا در ادامه با بیان احادیث و روایتی پیرامون وحدت و انسجام آحاد مردم در راستای مقاومت در برابر دشمنان و کینه‌توزان عنوان کرد: عشق و ارادت فراوان به ساحت ولایت فقیه و نظام اسلامی اوج اقتدار و عزت را در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ما به ارمغان آورده است.

زرینه با بیان اینکه مردم روحیه انقلابی و ارزش‌محوری را در وجودشان همچنان محفوظ داشته‌اند خاطر نشان کرد: انقلابی که با فداکاری‌های جوانان دلیر و بی‌باک از چنگال ابر قدرت‌ها و دیکتاتورها رهایی یافته و به دست ما رسیده، با هیچ دسیسه و حمله‌ای قابل شکست دادن نیست.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده و عمیق دشمنان در راستای غلبه بر جمهوری اسلامی و اعتقادات دینی تصریح کرد: حضور حداکثری و همراه با بصیرت، آرزوی دشمنان برای شکست و تسلط بر ملت ایران را به گور می‌برد.

امام جمعه بویین‌زهرا با بیان اینکه استکبار و غرب امروز با بحران‌های اقتصادی و سیاسی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: جنبش تسخیر وال‌استریت تنها نمونه کوچکی از وجود فراوان ظلم، نابرابری و ناعدالتی در کشور مدعی آزادی و حقوق بشر است.

زرینه ضمن قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات در سراسر کشور اظهار کرد: رقابت کاندیداها پس از برگزاری انتخابات به رفاقت و همدلی تبدیل شد و احزاب و طرفداران کاندیداها نیز بار دیگر متحد شدند تا به مردم خدمت کنند.

امام جمعه بویین‌زهرا همچنین با بی‌ثمر خواندن تلاش‌های رسانه‌ای دشمن برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: با توجه به سابقه رسانه‌های بیگانه در انتشار اخبار و تحلیل‌های کاذب و غیرواقعی از مسائل و واقعیت‌های داخلی نظام، در انتخابات 12 اسفند نیز این رسانه‌ها که از وحدت و یکپارچگی مردم وحشت و هراس دارند اصل حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در انتخابات را کتمان و حضور میلیونی مردم را نادیده گرفتند.

زرینه در پایان بر اصل حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف حمایت از نظام تأکید و خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی با بصیرت و بیداری خود همواره از کشور و نظام حمایت کرده و هیچ‌گاه نیز به سخنان و یاوه‌گویی‌های استکبار گوش نمی‌دهند و همچنان در مسیر انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول