اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اجازه ندادیم لکه‌ای نامربوط به انتخابات چسبیده شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قانون را به حدی کامل در انتخابات این استان رعایت کردیم که اجازه ندادیم لکه‌ای نامربوط به انتخابات چسبیده شود.

اجازه ندادیم لکه‌ای نامربوط به انتخابات چسبیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در جلسه قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در سراسر این استان که با حضور بخشداران و فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: بر خود می‌بالم در استانی مسئولیت دارم که مردمان آن پیشگام در ولایت‌پذیری بوده و بیش از سایرین به فرمان ولی خود لبیک می‌گویند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: کسب رتبه نخست و 88 درصدی حضور در انتخابات در سطح کشور توسط مردم این استان نشان داد که مردم کهگیلویه و بویراحمد به مانند سال‌های دفاع مقدس هنوز هم آمادگی دفاع از میهن خود را با روحیه گذشته داشته و با همه وجود در صحنه هستند.

 

نیکزاد در ادامه بیان داشت: در این انتخابات قانون را به گونه‌ای اجرا کردیم تا هیچ مغرضی نتواند لکه‌ای به آن بچسباند و شائبه‌ای در روند انتخابات ایجاد شود.

 

مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان داشت: مردم و مسئولان استان ما اکنون سرفراز و سربلند با بهترین رتبه ممکن در سطح کشور قرار داشته و مسئولان عالی باید بیش از گذشته قدردان این مردم و زحمات مسئولان باشند.

 

نیکزاد ادامه داد: در هیچ کجای جهان این‌گونه شور و نشاطی وجود نداشته که باید قدر آن را بدانیم و فرصت‌ها را از دست ندهیم چرا که دشمن در کمین بوده و به دنبال آن است که فرصت‌های ما را به تهدید تبدیل کند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صحنه بودن مردم برای نظام جمهوری اسلامی یک پشتوانه قوی است و تا هنگامی که نظام ما از پشتوانه مردمی برخوردار است دشمن نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد.

 

وی با بیان این‌که باید جواب این حضور مردم را با کار و تلاش بیشتر بدهیم، تصریح کرد: کار و تلاش شبانه‌روزی و همت مضاعف می‌تواند ما را در راه رسیدن به خواسته‌ها و اهدافمان موفق کند.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول