اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات خراسان شمالی طی بیانیه‌ای:

تلاش چندین ماهه صدها رسانه علیه انتخابات بی‌اثر شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات خراسان شمالی به مناسبت حضور گسترده مردم در روز انتخابات با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تلاش چندین ماهه صدها رسانه علیه انتخابات بی‌اثر شد.

تلاش چندین ماهه صدها رسانه علیه انتخابات بی‌اثر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در بیانیه علیرضا صحراگرد که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس نمابر شده، آمده است: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با عنایات خاص خداوند قادر و متعال و حضور شکوهمند و غرور آفرین شما مردم عزیز برگزار شد؛ درک عظمت این حضور زمانی بهتر مشخص می‌شود که تلاش چندین ماهه صدها رسانه در اختیار دشمنان در بمباران تبلیغاتی مورد دقت قرار گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: سیلی محکم مردم ما در روز 12 اسفند ماه بر چهره زشت دشمنان از جنس همان مشتی بود که در روز 22 بهمن بر دهان آلوده آنان فرود آمده بود.

در این بیانیه تصریح شده است: سینه سپرکردن مردم در برابر دشمنان مسئولیتی بیش از پیش را متوجه مسئولان در تمام دستگاه‌های حکومتی به ویژه منتخبان مردم می‌کند.

صحراگرد در این بیانیه ادامه داده است: اینجانب به نمایندگی از هیئت بازرسی انتخابات استان ضمن حمد و سپاس به درگاه ایزد متعال در هدایت قلب‌های پاک مردم استان لازم می‌دانم از حضور پر شکوه شما در انتخابات سپاسگزاری کنم.

این بیانیه خاطرنشان کرده است: امید است منتخبان مردم با درک مسئولیت سنگین نمایندگی مردم شریف استان و در پناه لطف بی‌کران الهی و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب و تعامل مطلوب یکایک آنها با مدیران اجرایی استان شاهد استیفای حقوق مردم و شکوفایی ظهور بیش از پیش استعدادهای مختلف استان باشیم و موجبات بالندگی بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف در سطح ملی و جهانی فراهم شود.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول