اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

مشارکت 88 درصدی مردم چالدران در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: 88 درصد مردم چالدران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشارکت کردند.

مشارکت 88 درصدی مردم چالدران در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حضور و مشارکت گسترده سبب تشکیل مجلسی توانمند و کارآمد می‌شود.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را نشانه مشروعیت مردمی نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: مردم با حضور خود نقشه‌های شوم مستکبران و مخالفان ملت را خنثی کردند و به جهانیان نشان دادند که توطئه‌ها و تحریم‌های آنها مانع از پشتیبانی مردم از نظام مردمی ایران نمی‌شود.

قلی‌پور ادامه داد: دشمنان با وجود تلاش‌های گسترده برای کمرنگ کردن مشارکت مردم نتوانستند کاری از پیش ببرند.

این مسئول با قدردانی از حضور مردم چالدران در انتخابات اضافه کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رأی به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت نمایندگان منتخب ملت است که به وظایفشان عمل کرده و مسائل و مشکلات آنها را حل کنند.

وی مشارکت 88 درصدی مردم چالدران را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم انقلابی این شهرستان همگام با ملت قهرمان ایران حماسه‌ای دیگر آفریده و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و با درصد مشارکت بیشتر از دوره‌های گذشته رکوردی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

قلی‌پور با بیان اینکه هدف دشمن از مدت‌ها قبل دلسرد کردن مردم در صحنه انتخابات بود تصریح کرد: مردم با حضور حماسی خود در این دوره از انتخابات استکبار جهانی را روسیاه کرده و آنها را موضعی منفعلانه قرار دادند.

فرماندار چالدران خاطر نشان کرد: این میزان مشارکت بیانگر شعور سیاسی مردم در نظام اسلامی است.

شایان ذکر است، در حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، پلدشت و شوط از مجموع آرای مأخوذه 117 هزار و 773، محمد علی‌پور با 37 هزار و 63 رأی به عنوان منتخب مردم این شهرستان‌ها انتخاب و راهی خانه ملت شد.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول