اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

67 درصد مردم گلپایگان و خوانسار در انتخابات مشارکت داشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار گلپایگان گفت: میزان مشارکت مردم در دو شهرستان گلپایگان و خوانسار 67 درصد بوده است و این امر فقط لطف و معجزه الهی است.

67 درصد مردم گلپایگان و خوانسار در انتخابات مشارکت داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین صمدانی ظهر امروز در آیین روز درختکاری که در سالن اجتماعات کارخانه پنیر پگاه برگزار شده بود، اظهار داشت: حضور بی نظیر مردم در پای صندوق‌های رای در راستای حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: مردم آنچه داشتند در طبق اخلاق گذاشتند و در روز 12 اسفند به پای صندوق‌های رای آمدند و برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: حضور مخلصانه مردم در روز انتخابات چیزی جز معجزه الهی نبود و دست عنایت امام زمان (عج) در این روز مشهود و ملموس بود.

وی داشت: استکبار جهانی و ایادی داخل و خارج از کشور سعی بر کم‌رنگ جلوه کردن انتخابات داشتند و تلاش می‌کردند که مردم در پای صندوق‌های رای شرکت نکنند ولی به لطف خدای بزرگ تمامی نقشه‌های آنان نقش بر آب شد و با حضور میلیونی مردم در روز 12 اسفند بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان عالم زده شد.

صمدانی تاکید کرد: میزان مشارکت مردم در دو شهرستان گلپایگان و خوانسار 67 درصد بوده است و این امر فقط لطف و معجزه الهی است.

وی گفت: برگزاری انتخابات 12 اسفند در این مقطع بار دیگر نظام اسلامی را بیمه کرد.

فرماندار گلپایگان همچنین به حفاظت از منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: آموزش و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و تأثیر بسزایی در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی دارد و باید در این زمینه آموزش همگانی صورت گیرد.

صمدانی همچنین بر لزوم افزایش فضای سبز در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول