اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شبستر:

میزان مشارکت شبستری‌ها در انتخابات 12 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شبستر از مشارکت حدود 73 درصدی در انتخابات مجلس در این حوزه خبر داد و گفت: میزان مشارکت در حوزه انتخابیه شبستر 12 درصد افزایش یافته است.

میزان مشارکت شبستری‌ها در انتخابات 12 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمند ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت سوق‌دهی جریانات سالم اجتماعی و سیاسی جامعه در مسیر متعالی‌سازی آرمان‌های حیاتی و دستاوردهای مقدس نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به‌عنوان کانون قانونگذاری جامعه نیازمند حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است که با تحقق این امر در 12 اسفند سال‌جاری وظیفه نمایندگان صدیق و کارآمد است تا با استعانت از آرمان‌های متعالی مکتب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر تحقق مطالبات مشروع مردم و ارتقای ساختار وجودی نظام تصمیم‌گیری کنند.

فرماندار شهرستان شبستر، با تمجید از حضور شایسته و غرورانگیز آحاد مختلف مردم این منطقه در برگزاری انتخابات مجلس شورای گفت: مردم این شهرستان بعد از خلق حماسه راهپیمایی 22 بهمن سال‌ جاری با مشارکت حدود 73 درصدی در انتخابات اخیر افتخاری دیگر در دفتر زرین افتخارات این شهرستان ثبت کردند.

رئیس ستاد انتخابات شبستر همچنین از افزایش 12 درصدی مشارکت مردم این حوزه نسبت به دوره قبل مجلس خبر داد و تصریح کرد: حضور گسترده ملت پای صندوق‌های رای ثبات کرد که تمام توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی واهی و بی‌ارزش است و به طور قطع و یقین این حضور نشان داد که دشمنان نمی‌توانند در برابر اراده بی‌چون و چرای ملت ایران و حماسه‌سازی آنان ایستادگی کنند.

فرماندار شهرستان شبستر گفت: همزمان با برگزاری انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی بیش از 60 هزار و 542 نفر از واجدان شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه شرکت کردند که حضور آنان در 107 شعبه اخذ رای که شامل 94 صندوق ثابت و 13 صندوق سیار نشان از شور و شوق انتخاباتی در مناطق شهری و روستایی این حوزه داشت.

وی یادآور شد: در این حوزه انتخابیه 15 نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد سه نفر انصراف دادند، چهار نفر نیز با ردصلاحیت و عدم احراز مواجه شدند همچنین یک نفر تغییر حوزه داد که در نهایت 9 نفر برای راهیابی به مجلس نهم شورای اسلامی با هم به رقابت پرداختند که در نتیجه علی علیلو با کسب 16 هزار و 214 رای به مجلس نهم راه یافت.

عقلمند با اشاره به اینکه این شهرستان در بین 14 شهرستان منتخب کشور به عنوان پایلوت برای برگزاری رایانه‌ای انتخابات اظهار کرد: مردم شهرستان شبستر به علت بالا بودن شعور و فرهنگ اسلامی نخستین انتخابات رایانه‌ای را تجربه کردند که در انتخابات آینده این امر موجب تسریع در امور انتخابات خواهد شد.

فرماندار شهرستان شبستر تصریح کرد: ملت مقاوم ایران اسلامی همانطور که تا امروز ثابت کرده است هیچ‌گاه زیر بار فشار، تهدید و تحریم نخواهد رفت و انتخابات مجلس نهم نیز به حمد الهی در فضایی کاملاً پرشور و پرنشاط برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول