اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

دادگاه عمومی آبپخش با تعیین قاضی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: دادگاه عمومی آبپخش با تعیین قاضی راه‌اندازی می‌شود.

دادگاه عمومی آبپخش با تعیین قاضی راه‌اندازی می‌شود

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: استقرار دادگاه عمومی در بخش آبپخش یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم بوده که در ماه‌های گذشته پیگیری‌های مستمری در این زمینه صورت گرفته و نتایج بسیار خوبی به دست آورده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: مراحل استقرار دادگاه عمومی در بخش آبپخش طی شده و در روزهای آتی شاهد استقرار قاضی در این دادگاه و آغاز فعالیت آن خواهیم بود که انجام بسیاری از امور اداری و قضایی مردم فهیم شهر و بخش آبپخش را آسان می‌کند.

رضایی بیان داشت: بر اساس اعلام مسئولان ذی‌صلاح به شورای اسلامی شهر آبپخش ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان و مسئولان محلی بخش و شهر آبپخش کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از نیازهای ضروری که در سال‌های اخیر بویژه پس از استقرار بخشداری در آبپخش احساس می‌شود و مردم بارها بر لزوم آن تاکید کرده‌اند و شورای اسلامی نیز مذاکرات، مکاتبات و پیگیری‌های فراوان و مستمری انجام داده، استقرار ادارات دولتی است.

این مسئول در همین راستا اذعان داشت: در دو سال اخیر شاهد استقرار نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگی ثبت احوال، شعبه اقماری تامین اجتماعی و استقلال آموزش و پرورش بخش آبپخش از بخش همجوار بوده‌ایم که همگی با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر آبپخش و همکاری مسئولان محلی بخش صورت پذیرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: از فرماندار محترم شهرستان دشتستان و معاونین ایشان به خاطر همکاری‌هایی که در رفع مشکلات و نیازهای بخش آبپخش با ما داشته‌اند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

رضایی ابراز داشت: استقرار دادگاه عمومی از مسائل مهمی است که باعث افزایش شاخص‌های امنیتی که از نیازهای اساسی زندگی روزمره مردم است می‌شود و زمینه رفاه و آسایش بیش از پیش شهروندان آبپخشی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول