اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

50 درصد مددجویان کمیته امداد در بحث اشتغال وارد شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان 50 گفت: درصد مددجویان زیر پوشش امداد در بحث اشتغال وارد شده‌اند.

50 درصد مددجویان کمیته امداد در بحث اشتغال وارد شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده عصر ظهر امروز در بازدید استاندار از اداره کل کمیته امداد استان زنجان، اظهار داشت: فضایی که در دولت نهم و دهم در کمیته امداد صورت گرفته‌ توانمندسازی خانواده‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 41 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: در حال حاضر 5 هزار دانش‌آموز و یک‌ هزار دانشجو نیز از خدمات کمیته امداد استان زنجان استفاده می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 400 یتیم زیر 18 سال زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: 6 هزار حامی سرپرستی این تعداد یتیم را به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد از خانواده‌های زیر پوشش امداد در بحث اشتغال وارد شده‌اند، اضافه کرد: برنامه‌ریزی مسئولان کمیته امداد برای وارد سازی 70 درصد از مددجویان در بحث اشتغال در آینده نزدیک است.

ولی‌زاده با اشاره به کاهش 10 هزار نفری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان افزود: این امر با اجرای طرح پالایش ممکن شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جهاد اقتصادی کمیته امداد استان زنجان بیش از تعهدات خود در زمینه اشتغال عمل کرده است، افزود: تاکنون 230 درصد از سهم کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی محقق شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث احداث مسکن برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد

اضافه کرد: سهم کمیته امداد در زمینه ساخت و احداث واحدهای مسکونی روستایی در سال جاری 420 واحد بوده است، که تاکنون این امر محقق شده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی برای 3 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد در بهمن ماه سال جاری به صورت کشوری ابراز امیدواری کرد: در سال آینده این جشن به صورت استانی برگزار شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول