اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش تاکید کرد:

کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای محرومان تلاش کند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: کمیته امداد در ایجاد اشتغال و خودکفایی محرومان تلاش کند.

کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای محرومان تلاش کند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز در جلسه ستاد احیای زکات بخش آبپخش با تسلیت محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی به عزاداران حضرت سید‌الشهداء(ع) اظهار داشت: فلسفه فعالیت کمیته امداد کمک‌رسانی به اقشار محروم جامعه است و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا کرده است.
وی افزود: در سال‌های اخیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با شیوه‌های نوین و کارا در راستای کاهش فقر و توانمندسازی افراد و اقشار نیازمند جامعه گام برداشته است.
خرم‌روز با اشاره به اهمیت خوداتکایی افراد در جامعه بیان داشت: در سال‌های اخیر با پرداخت وام خوداشتغالی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گامی مهم در راستای رفع محرومیت و ریشه‌کنی فقر در جامعه برداشته شده است.
بخشدار آبپخش عنوان کرد: ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و اهداف دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم برای توانمندسازی جامعه است و کمیته امداد با پرداخت وام‌های اشتغال به افراد تحت پوشش خود گام‌های بلندی در راستای تحقق این هدف والا برداشته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: زکات یکی از واجبات الهی و حقوق افراد فقیر و نیازمند است که در مال و ثروت افراد توانمند قرار داده شده و ایشان وظیفه دارند با پرداخت زکات مال خود از اقشار نیازمند جامعه حمایت کنند.
وی در ارتباط با اهمیت پرداخت زکات ابراز داشت: پرداخت زکات باعث رونق اقتصادی جامعه، کاهش فقر اجتماعی، ادای تکلیف الهی و آرامش افراد پرداخت کننده آن می‌شود.
خرم‌روز تصریح کرد: زکات از دستورات دین مبین اسلام است که تاکیدات فراوانی بر انجام آن شده و همواره متقارن با دستور و توصیه افراد به نماز بر انجام این فریضه مهم الهی نیز تاکید شده است.
بخشدار آبپخش ادامه داد:‌ در سال‌های گذشته بخش آبپخش در پرداخت زکات پیشرو بوده و در رتبه‌های برتر استانی در زمینه پرداخت زکات قرار گرفته است.
این مسئول با اشاره به سیر صعودی پرداخت زکات در آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنین معروف بوده و مردم این بخش با پرداخت زکات در راستای اشاعه و اقامه این نام برداشته‌اند.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: با توجه به فعالیت و حضور پرشور مردم بخش آبپخش در زمینه پرداخت زکات انتظار می‌رود در سال جاری شاهد افزایش میزان جمع‌آوری زکات به 100 میلیون تومان باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول