اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبر داد

تحقق 9 میلیارد تومانی تعهد کمیته امداد زنجان در زمینه اشتغال

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: تا کنون 9 میلیارد تومان از تعهد اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان محقق شده است.

تحقق 9 میلیارد تومانی تعهد کمیته امداد زنجان در زمینه اشتغال
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده دوشنبه‌ شب در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار داشت: تضمین دریافت تسهیلات بانکی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به عهده کمیته امداد بوده و در این راستا مشکلی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه تا کنون نزدیک به 2 هزار و 600 طرح به دبیرخانه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تحویل داده شده است، افزود: همه پرونده‌های مربوط به این کمیته آماده ارائه به دبیرخانه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه یک هزار پرونده دستگاه‌های دیگر نیز به کمیته امداد ارائه شده است، افزود: کمیته امداد در خصوص تضمین ضمانت این افراد مسئولیتی نداشته و باید دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این افراد گروه‌های هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: این افراد به بانک‌های عامل معرفی شده و باید ضمانت دریافت تسهیلات را داشته باشند.
ولی‌زاده خاطرنشان کرد: ظرف 15 روز آینده همه پرونده‌های مربوط به این نهاد به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.
وی وجود اختلاف سلیقه بین بانک‌های عامل را در گرفتن وثیقه تسهیلات از مشکلات برشمرد و افزود: بانک‌های عامل در گرفتن وثیقه به طور یکسان عمل نمی‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان بر ضرورت رفع ناهماهنگی‌های موجود بین بانک‌ها تاکید کرد و یادآور شد: در صورتی که این مشکلات حل شود، بسیاری از افراد راحت‌تر تسهیلات مورد نظر را دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه تعهد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان 10 میلیارد و 500 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: تا کنون 9 میلیارد تومان به دبیرخانه کار گروه اشتغال سرمایه‌گذاری برای معرفی به بانک‌ها ارائه شده است.
ولی‌زاده با اشاره به اینکه مابقی تعهد این نهاد نیز تا سه روز آینده به دبیرخانه ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همه متقاضیان این نهاد برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.
وی بر ضرورت همکاری بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد تاکید کرد و گفت: در این صورت استان زنجان می‌تواند همگام با سایر استان‌های کشور در این زمینه گام بردارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: اشتغال یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در این خصوص اقدامات بسیاری را انجام داده و بسیاری از مددجویان با تلاش مسئولان این نهاد دارای شغل شده‌ و از همین طریق خودکفا شده‌اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اشتغال یکی از محوری‌ترین کارهای دولت است، ادامه داد: به علت اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد حمایتی است، بنابراین اشتغالزایی برای مددجویان اهمیت بیشتری پیدا کرده و بیشتر مورد توجه مسئولان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول