اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبیک صورت گرفت

افزایش 10 درصدی مشارکت مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک از افزایش بیش از 10 درصدی مشارکت مردم آبیک در روز 12 اسفند در پای صندوق‌های اخذ رأی خبر داد.

افزایش 10 درصدی مشارکت مردم در انتخابات

هوشنگ اعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: از 68 شعبه اخذ رأی در شهرستان آبیک، تعداد آرای مأخوذه 59 هزار و 965 رأی و تعداد آرای باطله هفت رأی بوده است.

وی افزود: آقایان داوود محمدی با 14 هزار و 857 رأی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی 12 هزار و 374 رأی در شهرستان آبیک بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند و دیگر نامزدها نیز با اختلاف بسیار زیادی از راه‌یابی به مجلس نهم بازماندند.                       

فرماندار آبیک تصریح کرد: مردم هوشمند و بیدار آبیک ثابت کردند که به نظام و مقام معظم رهبری وفادار هستند و با حضور حداکثری خود در انتخابات، دشمنان انقلاب اسلامی را مانند همیشه مأیوس کردند.

اعلایی خاطر نشان کرد: در انتخابات امسال نسبت به مشابه انتخابات سال‌های گذشته، میزان مشارکت مردم آبیک بیش از 10 درصد افزایش داشته است.

وی روند برگزاری انتخابات شهرستان آبیک را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه از لحاظ امنیتی بهترین شرایط را داشتیم و کوچک‌ترین مشکلی در روند برگزاری انتخابات به وجود نیامد.

فرماندار آبیک یادآور شد: مردم با حضور پرشورشان بر عزت، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی افزودند و حق مطلب را ادا کردند.

اعلایی تأکید کرد: با کمک عوامل اجرایی انتخابات شهرستان آبیک توانستیم در نهایت دقت، انتخابات سالم و پرشوری را برگزار کنیم و طبق گزارشات دریافتی از عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان آبیک، مسئولان برخی از شعب از افزایش 10 الی 35 درصدی مشارکت مردم نسبت به مشابه سال‌های گذشته خبر دادند.

وی ادامه داد: همچنین در برخی از شعب اخذ رأی، هر چه که به پایان زمان رأی‌گیری نزدیک می‌شدیم، بر تعداد جمعیت مردم به ویژه جوانان در پای صندوق‌های رأی افزوده می‌شد.

اعلایی تأکید کرد: از شعب روستاهای مختلف بخش مرکزی و بشاریات خبر رسیده است که میزان مشارکت مردم نسبت به سال‌های گذشته بسیار چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول