اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در پیام قدردانی خود به مردم:

اوج بصیرت ملت ایران با حضور در انتخابات به جهانیان ثابت شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه‌ در استان و امام جمعه اصفهان با ارسال پیامی از حضور پرشور ملت ایران به ویژه مردم اصفهان در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی و آن را نمایش اوج بصیرت ملت ایران به جهانیان دانست.

اوج بصیرت ملت ایران با حضور در انتخابات به جهانیان ثابت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد طی ارسال پیامی از مردم اصفهان برای حضور پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد، در بخشی از این پیام آمده است: بدون شک 12 اسفند 1390 در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی به عنوان روز به یاد ماندنی و نمایش اوج بصیرت ملت بیدار، زمان‌شناس، موقع‌شناس و دشمن‌شناس است که با حماسه خود توانستند برگ زرین دیگری را بر افتخارات ایران اسلامی رقم بزنند.

در قسمتی از این پیام آمده است: مردم ولایی ایران با حضور خود در راهپیمایی‌های اخیر و نیز این انتخابات به پا خواستند تا با لبیک‌گویی به امام راحل و دعوت رهبر معظم انقلاب، ولایی بودن و ایستادگی خود را در مقابل مستکبران نشان دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در بخشی دیگر از این پیام تصریح کرد: ملت ایران در روز حماسه 12 اسفند از همان ساعات اولیه انتخابات با وجود بارش رحمت الهی باران در برخی شهرها پای صندوق‌های رأی حاضر و با صفوف گسترده خود دشمن را مأیوس کردند.

وی در این پیام اضافه کرد: مردم اصفهان در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی به زیباترین شکل ممکن و در کمال آرامش پای صندوق‌های رأی حاضر و به خواست رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

طباطبایی‌نژاد در بخشی دیگر از این پیام افزود: مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثابت کردند که همواره از انقلاب دفاع، از رهبری اطاعت و برای عزت و سربلندی ایران اسلامی از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

امام جمعه اصفهان در این پیام تصریح کرد: ملت ایران اسوه ولایت‌مداری و وفاداری در تاریخ بشریت است، چنان‌که در جریان بیداری اسلامی کشور ایران به عنوان الگو هم‌چنان در سراسر کشورهای اسلامی صادر کننده پیام استکبارستیزی است.

وی در این پیام به کارشکنی‌های دشمنان برای در هم شکستن صفوف ملت ایران در انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمنان از کانال‌های مختلفی قصد از بین بردن و خدشه وارد کردن انتخابات و نیز منحرف کردن این صفوف را داشتند که مردم بزرگوار ایران با هوشیاری کامل و با تبعیت از فرمان رهبری نمایندگان منتخب خود را انتخاب و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان زدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در قسمتی دیگر از این پیام بیان داشت: بر خود لازم می‌دانم به عنوان ادای تکلیف و انجام وظیفه تشکر خود را از خضوع و خشوع همه ملت ایران و نیز مردم قدرشناس استان و شهرستان اصفهان در برابر این همه مقاومت و حضور ابراز کنم.

وی در این پیام از تمام اقشار مردم به ویژه حضور جوانان و نیز دست‌اندرکاران امر انتخابات در پای صندوق‌های رأی که حکایت از نشاط  انتخاباتی و بلوغ سیاسی دارد، قدردانی کرد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در بخش پایانی پیام، از خداوند متعال برای مردم وظیفه‌شناس که زیر پرچم ولی‌عصر(عج) در مسیر حق قدم برداشتند طلب خیر کرده و این پیروزی را ودیعه‌ای الهی به ملت قدرشناس و مقاوم ایران اسلامی دانست.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول