اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم خبر داد

پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از طرح ضربتی پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از جمعه شب در سطح شهر خبر داد.

پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم علی حاجی‌رضا اظهار داشت: شهرداری قم امسال با در نظر گرفتن 20 میلیارد ریال اعتبار در خصوص تبلیغات محیطی انتخاباتی، فضاسازی تبلیغات انتخابات، پاکسازی مبلمان شهری از پوستر و جمع‌آوری برچسب‌های غیر مجاز از روی دیوارهای شهر و شستشوی ایستگاه‌های تبلیغاتی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته است.

حاجی‌رضا افزود: از دیگر اقدامات شهری در خصوص تبلیغات محیطی در نظر گرفتن 250 ایستگاه تبلیغاتی، 350 عدد تابلو اعلانات و بلوک‌های تبلیغاتی، طراحی و نصب بیش از چهار هزار مترمربع بنر برای اطلاع‌رسانی بوده است.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم اظهار کرد: همواره تلاش شهرداری قم بر این بوده است که تبلیغات محیطی گسترده‌ای در سطح شهر برای حضور و مشارکت شهروندان در انتخابات داشته باشد.

تمام نیروهای خدمات شهری شهرداری‌های مناطق در شب بعد از انتخابات در خصوص پاکسازی شهر در آماده‌باش کامل بودند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول