اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار اهر

مشارکت اهری‌ها در انتخابات مجلس نهم 81 درصد اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از مشارکت 81 درصدی مردم در حوزه انتخابیه اهر و هریس خبر داد.

مشارکت اهری‌ها در انتخابات مجلس نهم 81 درصد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تعداد واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه اهر و هریس 135 هزار نفر است که از این تعداد بالغ بر 111 هزار نفر در این انتخابات باشکوه شرکت کردند.

وی، حضور پرشور و بی‌سابقه مردم شهرستان‌های اهر و هریس را نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر عنوان کرد و افزود: مردم ولایتمدار شهرستان اهر بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی وفاداری خود را به نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به حضور به یادماندنی مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان در اقصی نقاط شهری و روستایی این حوزه گفت: با وجود برودت هوا و مسائل و مشکلات جوی که بدین علت برای مناطق روستایی به‌وجود آمده بود با دست اندرکاران انتخابات و همراهی مردم انتخابات به نحو شایسته و در شأن نظام برگزار شد و بار دیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان رشد انقلاب و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس ستاد انتخابات اهر پیروز اصلی این انتخابات را مردم اعلام کرد و افزود: ملت ایران با لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت، پیروی و بیعت مجدد خود را با ولایت و نظام اسلامی به نمایش گذاشت.

فرماندار اهر ضمن تشکر از کاندیداهای مجلس نهم که با حضور خود تنور انتخابات را گرم نگهداشتند و باعث شدند حضور مردم بیش از پیش پرشورتر شود قدردانی کرد و از کاندیدای منتخب نیز خواست در راستای سیاست‌های نظام اسلامی مطالبات مردم را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از حوزه انتخابیه اهر و هریس از بین 9 نفر کاندیدای مجلس نهم عباس فلاح به‌عنوان منتخب مردم اهر و هریس به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول