اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی صورت گرفت

تقدیر امیرآبادی از حضور مردم قم در انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس نهم با صدور پیامی از حضور حماسی مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

تقدیر امیرآبادی از حضور مردم قم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این پیام آمده است: حضور حماسی و پرشکوه شما مردم همیشه در صحنه در روز 12 اسفند در انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. بار دیگر جهانیان شاهد حضور پرشور ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رأی و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر آن حضرت امام خمینی (ره) بودند.

در این پیام اضافه شده است: اینجانب با تمام وجود از تمام مردم شریف و بصیر استان قم به خصوص مراجع معظم تقلید، علما و روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با لبیک به فرمان مقتدا و امام خود، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، پر شور و با صلابت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

در ادامه این پیام اضافه شده است:‌ بر خود وظیفه می‌دانم از تمام مسئولان برگزاری انتخابات، به‌ویژه شورای محترم نگهبان، اعضای هیئت اجرایی و تمام کاندیداهایی که با حضور خود زمینه حضور حداکثری هموطنان در انتخابات را فراهم کردند تشکر کرده و به نمایندگان منتخب مردم قم آقایان دکتر لاریجانی و حجت الاسلام آشتیانی تبریک عرض کنم. در پایان ضمن ارج نهادن به آرای شما مردم خداجوی و انقلابی استان که اینجانب را به عنوان امین خود برگزیدید، از خداوند متعال می‌خواهم تا پاسخگوی این اعتماد شما بوده و خادمی شایسته برای استان کریمه اهل بیت (س) باشم.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول