اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

برندگان انتخابات مغرور نشوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: افرادی که در انتخابات پیروز شده‌اند مغرور نشوند.

برندگان انتخابات مغرور نشوند

ماموستا مصطفی خاتمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نباید در بحث انتخاباتی بحث شکست مطرح شود چرا که افرادی که به مجلس راه نیافته‌اند نیز از نظام هستند و برای دفاع از نظام باید تمام تلاش‌های خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تمام مردم ایران زیر یک پرچم واحد و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران که مزین به الله‌اکبر است زندگی می‌کنند، افزود: تمام اینها نشان دهنده وحدت کلمه در بین مردم ایران اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات به خوبی و به سلامت در آذربایجان غربی به پایان رسیده و 12 کاندیدای مجلس نیز در دور اول انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان غربی در سایه همدلی و وحدت توانستند صحنه‌ای به یاد ماندنی در عرصه انتخابات از خود به جای بگذارند.

خاتمی ادامه داد: امروز می‌بینیم دشمنان نظام اعتراف می‌کنند که مردم ایران را نشناخته‌اند چرا که مردم ایران همواره معادلات استکبار و همدستانش را به هم زده‌اند.

وی با ابراز امیدواری برای رفع مشکلات موجود در استان، اعلام کرد: افرادی که به مجلس نهم راه یافته‌اند باید در راستای رفع مشکلات شهر و استان خود کوشش کنند.

این مسئول گفت: شرکت در انتخابات وظیفه تمام مردم بود و امروز باید نمایندگان مجلس به وظایف خود در قبال نظام و مردم عمل کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول