اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات نهم- 405

طبرسی: توطئه غول‌های رسانه‌ای دنیا در انتخابات مقابل رسانه ملی خنثی شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تمام نقشه‌ها و توطئه غول‌های رسانه‌ای دنیا در برابر هوش، تدبیر و تلاش عوامل رسانه ملی ما خنثی شد.

طبرسی: توطئه غول‌های رسانه‌ای دنیا در انتخابات مقابل رسانه ملی خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مازندران، آیت الله نورالله طبرسی از تلاش شبانه‌روزی صدا و سیمای مازندران برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

این مسئول گفت: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما نقش برجسته‌ای برای برگزاری انتخابات داشته و باید به صدا و سیما خداقوت و دست مریزاد گفت.

طبرسی تصریح کرد: صدا و سیما آنچه را که در توان، فکر، قلم و اندیشه داشت، برای هر چه بهتر برگزارکردن انتخابات دریغ نکرد و به نکات بسیار ظریف و زیبایی اشاره داشت.

وی با اشاره به جنجال رسانه‌ای جبهه استکبار جهانی به دعوت مردم برای حضور نیافتن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این حرکت جبهه استکبار را نشانه درماندگی و نابسامانی روحی آنان بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد، تمامی نقشه‌ها و توطئه غول‌های رسانه‌ای دنیا در برابر هوش، تدبیر و تلاش عوامل رسانه ملی ما خنثی شد.

طبرسی در ادامه حضور ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نشانه بیداری هر زن و مرد ایرانی و بیزاری ایرانیان از تمام زورمداران خواند و افزود، نواختن چنین سیلی محکم ملت ما به صورت دشمنان نظام و قدر‌های استکباری هیچگاه از حافظه ملت‌های سراسر دنیا پاک نمی‌شود.

وی در پایان از رئیس رسانه ملی، مدیران و عوامل شبکه تبرستان نیز قدردانی کرد و یادآور شد، پیروزی حضور ملت ما در این انتخابات کام هر ایرانی را شیرین و تلخکامی دشمنان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد.

* قدردانی استاندار از صدا و سیمای مازندران

استاندار مازندران نیز از صدا و سیمای مازندران قدردانی کرد.

سید علی‌اکبر طاهایی در برنامه تلویزیونی تجلی حضور که از سیمای شبکه تبرستان پخش شد با تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مازندران در انعکاس هر چه پرشورتر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی متذکر شد: صدا و سیما هر چه در توان داشت بذل جود و موجود کرد.

استاندار مازندران در پایان اذعان داشت: عزیزان رسانه ملی و شبکه تبرستان و خبرنگاران، صحنه‌های حماسی را به صورت زیبا ثبت کرده و به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول