اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

برد و باخت در انتخابات مفهوم ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماکو گفت: برد و باخت در انتخابات به هیچ عنوان مفهوم ندارد.

برد و باخت در انتخابات مفهوم ندارد

حجت‌الاسلام  ایوب رنجبری با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در 12 اسفند ماه انتخابات پر شوری برگزار کردند اظهار  داشت: نباید افرادی که در انتخابات تعداد آرای حد نصاب را کسب نکرده‌اند شکست خورده تلقی کنیم بر این اساس استفاده از چنین ادبیاتی در هیچ شرایطی زیبنده و درست نیست چون افراد مذکور برای خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی به عرصه وارد شده بودند.

وی گفت: پیروز واقعی در این انتخابات ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی هستند از طرف دیگر شکست‌خوردگان و بازندگان اصلی نیز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ‌می‌باشند به طوری که با حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم میدان رقابت را خالی کرده و از مواضع خود عقب‌نشینی کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران در 12 اسفند ماه با مسئولان اتمام حجت کردند، گفت: ملت با حضور پرشور و کم‌سابقه خود پای صندوق‌های رای به مسئولان ثابت کردند همچنان ولایتمدار، انقلابی و پاسدار ارزش‌ها هستند پس هم اکنون زمان آن رسیده است مسئولان ایران به پاس این حضور حماسی به ارائه خدمات عمرانی، اجتماعی و ... بپردازند تا هر روز بیشتر از دیروز باب سعادت پیش‌روی مردم گشوده شود.

وی همراهی مجلس نهم و دولت دهم با یکدیگر خواستار شد و گفت: تاکنون همه توفیق‌هایی که در عرصه سیاسی، اقتصادی، علمی و  ... نصیب جامعه شده در سایه تعامل و هماهنگی بوده است بر این اساس می‌طلبد قوه مجریه و مقننه مانند گذشته برای تحقق آمال بنیانگذار کبیر انقلاب و جامه عمل پوشاندن به انتظارات رهبری با همدیگر کار کنند و مشکلات موجود در حوزه‌‌های مختلف را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

امام جمعه ماکو به لزوم توجه ویژه مسئولان بر مسائل فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: چنانچه زیرساخت‌های فرهنگی برای تحقق دستورات دینی در جامعه ما فراهم شود بسیاری از مشکلات موجود در حوزه اقتصاد، مدیریت، سیاست و ... رفع می‌گردد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول