اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای مشترک صورت گرفت

تقدیر امام جمعه و استاندار از حضور مردم زنجان در انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان با انتشار بیانیه‌ای مشترک از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

تقدیر امام جمعه و استاندار از حضور مردم زنجان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان در بیانیه مشترک آیت‌الله شیخ علی خاتمی و محمد رئوفی‌نژاد آمده است:  انقلاب بزرگ اسلامی ایران با رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) و با الهام از اندیشه‌های ناب اسلامی، جلوه‌ای از نور و حقانیت اسلام عزیز را بر جهان تاباند و بیداری اسلامی را پایه ریزی و الگویی را برای مستضعفین و محرومین جهان شکل داد که نشانه‌های آن در کشورهای منطقه خود را متجلی کرده است.

  در این بیانیه با اشاره به اینکه امسال در حالی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز کردیم که در حساس‌ترین و پر بارترین شرایط در دهه‌های گذشته قرار داشتیم، آمده است: انتخابات در این فضای حساس و سرنوشت ساز امتحانی برای مردم و مسئولان نظام بود و بحمدالله مردم استان زنجان در واپسین روزهای سال جهاد اقتصادی با عزم راسخ و جهادی دیگر، حافظ خون شهدا بوده و با اقیانوس انسانی خالق حماسه دیگری شدند و همچون سال‌های گذشته فرمایش اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر سیلی محکم بر دهان استکبار را محقق ساختند.

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان با اشاره به اینکه موج مخالفت‌ها و تهدیدهای پوشالی استکبار با ملت شریف ایران چیزی جز ناکامی، ذلت و بی‌آبرویی برای آنان نداشت، آمده است: بصیرت و شجاعت این ملت بزرگ و ثبت وقایع بزرگی نظیر 9 دی، حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و...، اتمام حجت با فتنه‌گران و مخالفان انقلاب اسلامی و بیمه شدن ایران اسلامی در برابر فتنه‌های خارجی بود.

  در این بیانیه آمده است: ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهید‌پرور استان شور و شعور حسینی، بار دیگر با مشارکت گسترده و بی‌‌نظیر خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه بزرگ دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده وبه آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

در بیانیه مشترک آیت‌الله شیخ علی خاتمی و محمد رئوفی‌نژاد ضمن سپاس و قدردانی از مردم ولایتمدار و شهید پرور خطه غواصان دریادل، توفیق روز افزون مردم استان از درگاه خداوند متعال در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت شده است.

  انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول