اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 276

جمشیدی: میزان مشارکت گلستانی‎ها در انتخابات بیش از 80 درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: میزان مشارکت مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 80 درصد بود.

جمشیدی: میزان مشارکت گلستانی‎ها در انتخابات بیش از 80 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی عصر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در تمامی نقاط حساس تاریخ ایران اسلامی، حضور مردم به عنوان پشتوانه‎ای قوی، کشور عزیزمان را حمایت کرده است اذعان داشت: دشمن به دنبال این است که این وحدت و انسجام را از ما بگیرد، اما مردم آگاه ملت ایران همچنین گلستانی‎های فهیم بار دیگر در مقابل آنها ایستادند.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که دشمن این وحدت و انسجام در انتخابات را مشاهده می‎کند، مطالبات و خواسته‎های خویش را اصلاح و تعدیل می‌کند.

جمشیدی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند «من با تجربه‎ای که از رفتار مردم دارم و با اعتقادی که به لطف الهی دارم، حضور مردم را در 12 اسفند دشمن‌شکن می‌بینم» افزود: حضور مردم دشمن‎شکن بود و دشمنان آن را به پیوستگی امام و امت، ارتباط معنوی بین امت و نظام تحلیل می‎کنند.

وی ادامه داد: حال اگر این حضور دشمن‎شکن را نداشته باشیم، دشمن از آن به عدم اعتماد و یکپارچگی و عدم انسجام و وحدت تعبیر می‎کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان موضوع تحریم نفت، معاملات بانکی و مالی و صدور قطعنامه‎هایی علیه ایران گفت: این موارد از سخت‎گیرانه‎ترین تحریم‎های آمریکا، صهیونیست، اروپا و غرب است، اما تمامی این قطعنامه‎های تحریمی اثری بر عقاید قلبی و دینی مردم ما نمی‎گذارد.

جمشیدی افزود: اروپایی‎ها به راحتی سر خودشان را به دیوار کوبیدند، چرا که خود آنها اذعان داشتند، تحریم نفت کردن یعنی سر خویش را به دیوار کوبیدن.

وی با تعبیر حضور مردم به قدرت بالای درک و تعقل آنها خاطر نشان کرد: مردم ما تمامی حالات دشمن و اینکه آنها همیشه رفتارهای ما را ارزیابی و متناسب با رفتار ما تحلیل می‎کنند و مطابق آن تعاملات خویش را با ما تطبیق می‎دهند درک کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با مهم دانستن انسجام و وحدت مردم در تبعیت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی بیان کرد: ما نباید به گونه‎ی رفتار کنیم که دست دشمن در پیاده کردن افکار شوم خود باز باشد، همانطور که تاکنون با جان و دل سد راه آنها شده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‎های فوق در رفتار امت متدین و ولایت‎مدار ایران اسلامی مشهود و مثال‎زدنی است افزود: با توجه به این ویژگی‎ها، رفتار ما امروز به عنوان الگوی عملی برای جهان اسلام است و صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی صحه بر این اصل می‎باشد.

جمشیدی اذعان داشت: حرکت‎های انقلابی پیاپی که در منطقه به وقوع می‎پیوندد نشان از این دارد که، نظام اسلامی برای دیگران الگویی مطلوب و قابل اجرا است که آن را پذیرفته و بدان عمل می‎کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول