اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

مشارکت قشر فرهنگی در انتخابات بی‌بدیل بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: مشارکت قشر فرهنگی و هنری جلوه خاص و بی‌بدیلی در شعب اخذ رای ایجاد کرده بود.

مشارکت قشر فرهنگی در انتخابات بی‌بدیل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی شامگاه امروز در جمع نخبگان فرهنگی آذربایجان غربی اظهار داشت: همه آحاد جامعه اعم از کسبه، اصناف، دانشجویان در آیین رای‌گیری حضور به هم رساندند که در این بین نخبگان فرهنگی استان حضور چشمگیری داشتند.

وی افزود: افراد فرهیخته و نخبگان به طور معمول الگوی نسل جوان قرار می‌گیرند و در طول رویدادهای سیاسی و اجتماعی مختلف نیز عملکرد و نوع حرکت نخبگان و قشر فرهنگی توسط نسل جدید اعم از جوانان و نوجوانان رصد می‌شود بر این اساس حضور هنرمندان و صاحب‌نظران پای صندوق‌های رای بسیار مورد توجه بود.

به گفته این مسئول فجر پیروزی متعلق به کاندیداها نبوده بلکه از آن ملت بزرگ و سلحشور ایران زمین است.

کریمی خاطرنشان کرد: با وجودی که ایادی استکبار جهانی با در دست گرفتن حربه‌های مختلف به انحای گوناگون نظام و ملت ایران را تهدید می‌کنند ولی ملت ایران پایدارتر و مقاوم‌تر از گذشته در این انتخابات شرکت کردند تا بار دیگر صحنه‌ای از اقتدار ملی و حقارت دشمنان به تصویر بکشند.

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم انقلابی در تمام عرصه‌ها به همه دنیا نشان داده است که این مردم فهیم از درک و شعور و دانشی فراتر از تصور موجود در به دست گرفتن سرنوشت خویش برخوردارند، اظهار داشت: اولین شرط این اقتدار و سربلندی، وحدت کلمه و حرکت در مسیر ارزش‌های اصیل اسلامی در سایه رهبری‌های آگاهانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: مردم غیرت‌مند ایران اسلامی در این سال‌ها با لحظه لحظه‌های رشد و شکوفایی دستاوردهای انقلاب اسلامی با همه سختی‌ها و دشواری‌هایی که وجود داشته است، پا به پا، استوار و ثابت‌قدم پیش رفته‌اند و نگذاشته‌اند اصل و ریشه انقلاب اسلامی متزلزل شود.

وی با بیان اینکه در موقعیت فعلی با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای پوشالی دشمنان، برگزاری این انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های آنها بود، گفت: با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان فرصت ضربه زدن به ملت سرافراز ایران اسلامی را نخواهند داشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول