اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-409

تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از حضور مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با صدور پیامی از حضور چشمگیر و گسترده و حداکثری مردم استان در حماسه 12 اسفند ماه 90 قدردانی کرد.

تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی در پیام قدردانی خود از حضور چشمگیر و گسترده و حداکثری مردم استان در حماسه 12 اسفند ماه آورده است: مردم متدین و ولایتی استان خراسان جنوبی همچون همیشه حماسه آفریدند و با حضور حداکثریشان پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان اصلح، متدین و متخصص دشمن را مأیوس  کردند.

وی ضمن تشکر از مردم بزرگوار، مسئولان خدمتگزار، نامزدهای گرانقدر که در خلق این حماسه بزرگ نقش ایفا کردند، به نمایندگان منتخب که فرصت خدمتگزاری پیدا کردند، تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این پیام از همه هم‌استانی‌ها خواست برای تحقق اهداف امام عظیم‌الشأن و رهبر حکیم و فرزانه و شهدای گرانقدرمان و رشد و تعالی کشور و استان با منتخبان همکاری کرده و با سعه صدر و همدلی راه ترقی و تعالی را هموار کنند.

رضایی بیرجندی در این پیام به حجت‌الاسلام و المسلمین محمد باقر عبادی نماینده شهرستان‌های بیرجند و درمیان و خوسف، جواد هروی نماینده قاینات، محمد علی عبدالله‌زاده نماینده شهرهای طبس، فردوس، بشرویه و سرایان  و مراد هاشمزهی نماینده شهرهای نهبندان و سربیشه که منتخب مردم در دوره نهم مجلس شدند، تبریک گفت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول