اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بجنورد در مجلس نهم:

مسئولان انتخابات فضای خوبی را ایجاد کردند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم حوزه انتخابیه بجنورد در مجلس نهم با تشکر از فعالیت‌های عوامل اجرای انتخابات مجلس گفت: مسئولان انتخابات فضای خوبی را برای انتخابات مجلس ایجاد کردند.

مسئولان انتخابات فضای خوبی را ایجاد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد موسی‌الرضا ثروتی عصر امروز در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: این فعالیت‌ها که از چندین ماه قبل آماده شده بود منجر به حماسه حضور مردم در12 اسفند شد.

وی حضور گسترده مردم حوزه انتخابیه بجنورد را در انتخابات مجلس ستود و گفت: حضور پرشور مردم در صفوف طولانی رای در 12 اسفند نشان از وحدت، اتحاد و همبستگی دارد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلام تصریح کرد: این حضور گسترده مردم حاکی از ولایت مداری و عمل به تکلیف از سوی مردم بزرگوار است.

وی تصریح کرد: البته حضور مردم در صحنه درهرشریطی برای نظام اسلامی بسیار مهم و ضروری است، زیرا اساس و شکل‌گیری نظام اسلامی مبتنی بر حضور مردم در صحنه است و باید این حضور همواره مورد توجه و دقت قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی هم ضمن تبریک به نمایندگان منتخب استان به خاطر کسب اعتماد مردم برای مجلس اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت همه زمینه‌های خدمت رسانی  بیشتر به مردم قدرشناس بیش از پیش فراهم شود .

ابوطالب شفقت با اشاره به مشارکت 72 درصدی مردم استان در انتخابات مجلس نهم گفت: این نسبت در مقایسه با انتخابات دوره قبل مجلس 7 درصد رشد دارد.  

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول