اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات البرز:

حضور زنان در انتخابات انقلابی و حماسی بود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات البرز تاکید کرد: حضور زنان این استان در نهمین دوره انتخابات انقلابی و حماسی بود.

حضور زنان در انتخابات انقلابی و حماسی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مریم‌السادات سیادت‌جو لحظاتی قبل با حضور در اتاق خبرنگاران استانداری البرز در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات این دوره مجلس از نظر کمی و کیفی ویژگی‌های بسیار ممتازی دارد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی مربوط به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است که نشان می‌دهد اقشار مردمی با گرایش‌های سیاسی مختلف در این انتخابات حضور یافتند.

* هر رای مردم تیری به قلب استکبار بود

این مسئول با بیان اینکه روز جمعه مردم با هر رای خود تیری به قلب دشمن و سیلی سختی به صورت بدخواهان اسلام و انقلاب زدند، گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود در صحنه، بار دیگر استقامت و ایستادگی خود برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به اثبات رساندند.

* حضور زنان ایرانی در صحنه تاثیرگذار است

سیادت‌جو در ادامه به حضور گسترده و تاثیرگذار زنان البرزی در این عرصه اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از افتخارات نظام اسلامی حضور زنان در صحنه‌های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: این حضور تاثیرگذار و موثر است و به فضل الهی شاهد هستیم که زنان ایرانی در کنار مردم برای تحقق آرمان‌های انقلاب بیش از 3 دهه است که دست از مبارزه بر نمی‌دارند.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات البرز ادامه داد: زنان استان البرز نیز در همین راستا حرکت کرده و در همه عرصه‌ها به ویژه حوزه‌های کلان و تصمیم‌ساز نقشی موثر و تاثیرگذار دارند.

سیادت‌جو با بیان اینکه در نهمین دوره انتخابات مجلس زنان در همه حوزه‌ها حضوری فعال داشتند، گفت: در هیئت‌های اجرایی و نظارت و همچنین کادرهای بازرسی و آموزشی زنان البرزی فعال بودند.

وی تصریح کرد: در زمان ثبت‌نام کاندیداها نیز دیدیم که بسیاری از زنان این استان با احساس تکلیف به صحنه آمده و ثبت‌نام کردند.

سیادت‌جو با اشاره به حضور گسترده زنان البرزی در زمان رای‌گیری گفت: بانوان مسلمان، انقلابی و متدین ایران اسلامی روز گذشته به صورتی در صحنه حضور یافتند که موجب تعجب تحلیلگران شد.

وی در پایان تاکید کرد: باید از این ظرفیت برای توسعه و پیشرفت استان البرز به بهترین شکل استفاده کرد که خوشبختانه این مهم در اولویت استانداری البرز قرار دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول