اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-412

مشارکت 85 درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات / نظرسنجی فارس دقیق بود

خبرگزاری فارس: مشارکت 85 درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات در حالی به ثبت رسید که پیش از این خبرگزاری فارس در نظرسنجی اعلام کرده بود حدود 86 درصد مردم این استان در انتخابات شرکت می‌کنند.

مشارکت 85 درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات / نظرسنجی فارس دقیق بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در استان خراسان جنوبی رقابت انتخاباتی مجلس نهم بین 28 نفر برای تصدی چهار کرسی در مجلس جریان داشت.

در حوزه بیرجند و درمیان سید محمدباقر عبادی، علیرضا حسنی، رضا حسنی صفت، محمدرضا مجیدی، عبدالرضا طرزی و محمد علی تابعی با هم رقابت جدی داشتند که محمدباقر عبادی بلیط سفر به بهارستان را گرفت.

در حوزه انتخابیه قاینات علی قربانی، جواد هروی، علی اسماعیلی، علیرضا فاطمی، محمدرضا جانی، محمدحسین نژادحسین و سید جواد جوادی با یکدیگر رقابت کردند که جواد هروی بیشترین آرا را به دست آورد.

در حوزه نهبندان و سربیشه مراد هاشمزهی، رحمت‌الله قاسمی، نظر افضلی، سید محمد صادق نیرومند، محمدرضا صابری، مصطفی نخعی، علی سعادتی، محمدرضا عرب‌پور و موسی وطن دوست نیز با رقیب یکدیگر کردند که مراد هاشمزهی بیشترین رای را کسب کرد.

در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه محمد فردوسی‌پور، محمدکریم عابدی، محمدعلی عبدالله‌زاده، عباسعلی لطفی، داود تقاضایی اول و حسین آهنین جگر با یکدیگر رقابت کردند که محمد علی عبدالله‌زاده با کسب بیشترین آرا راهی بهارستان شد.

اما بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی و نظرسنجی که فارس منتشر کرده بود در این دوره شاهد مشارکت 85 درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات بودیم.

هرچند هنوز میزان مشارکت تمام استان‌ها اعلام نشده است اما قطعا خراسان جنوبی جزو استان‌های پیشتاز خواهد بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول