اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انتخابات مجلس

2700 ناظر شورای نگهبان در خراسان شمالی مشارکت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت: برای برگزاری انتخابات مجلس 2 هزار و 717 ناظر شورای نگهبان و سرناظران در این استان مشارکت کردند.

2700 ناظر شورای نگهبان در خراسان شمالی مشارکت کردند

حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی دقایقی قبل در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات خراسان شمالی درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این تعداد ناظر شورای نگهبان بر رأی‌گیری در 725 شعبه اخذ رأی خراسان شمالی نظارت کردند.

وی همچنین برگزاری انتخابات در استان را بدون هیچ‌گونه مشکلی برشمرد و گفت: گزارش مبنی بر تخلف در شعب رأی‌گیری به هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گزارش نشد.

حجت‌الاسلام عبداللهی به حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم هم اشاره کرد و گفت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی امروز برای دفاع از دین اسلام، انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و پاسداری از ارزش‌های نظام به صحنه انتخابات آمدند.

وی اظهار داشت: مردم ایران امروز به صحنه آمدند تا نشان دهند پای انقلاب ایستاده‌اند و ترفندهای دشمنان تأثیری در عزم آنان برای دفاع از کشور ندارند.

رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی یادآور شد: البته مردم همواره در خط رهبری بوده و در دفاع از نظام اسلامی اهتمام ویژه دارند و این بار نیز با حضور خود سیلی محکمی به استکبار زدند.

انتهای پیام/ر20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول