اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی:

به عملکرد شورای نگهبان اعتماد داریم

خبرگزاری فارس: نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان از حوزه انتخابیه قزوین گفت: ما به هر فردی که از آرای مردم به مجلس برود احترام می‌گذاریم و به عملکرد شورای نگهبان اعتماد داریم.

به عملکرد شورای نگهبان اعتماد داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان از حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک در همایش حامیان ولایت که عصر امروز در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد اظهار کرد: ما به هر فردی که از آرای مردم به مجلس برود احترام می‌گذاریم، به عملکرد شورای نگهبان اعتماد داشته و مانند فتنه‌گران نیستیم که به آرای 40 میلیونی مردم بی‌احترامی کنیم.

این کاندیدای مجلس نهم با توصیه به هواداران کاندیداها بیان کرد: تمام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده‌اند لذا قابل احترام هستند و نباید هواداران نسبت به کاندیداهای رقیب بی‌احترامی کنند.

نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابی قزوین، آبیک و البرز، تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس در اثر غفلت و عافیت‌طلبی در میان برخی از مسئولان، اختلافات طبقاتی در جامعه به وجود آمده و باعث نگرانی برای مردم شد.

وی مطالبات پیگیری معوقه تعدادی از کارگران استان قزوین را یکی از دغدغه‌های خود دانست و یادآور شد: اگر رأی بیاورم، وکیل مردم هستم و باید میرزا بنویس محرومین باشم.

حسینی تأکید کرد: اصولگرا بودن در چارچوب رهبری معنا و مفهوم دارد لذا هر کسی که خود را در این مسیر قرار نمی‌دهد از اطراف خود طرد می‌کنم.

حسینی ادامه داد: با فساد مبارزه می‌کنم و نمی‌گذارم افراد رشوه‌گیر با ایجاد فساد در ادارات، اقدامات دولت و نظام را تخریب کنند.

کاندیدای اصولگرای قزوینی تشریح کرد: خدا را شاهد می‌گیرم که اگر به عنوان نماینده این مردم انتخاب نشوم خوشحال می‌شوم زیرا مسئولیت کرسی مجلس بسیار سخت و دشوار است.

گفتنی است مراسم نامزد اصلاح‌طلب مجلس نهم از حوزه انتخابی قزوین،البرز و آبیک که در یکی از مساجد مرکزی شهر قزوین برگزار شده بود با حضور انگشت‌شمار حامیانش همراه بود که علت آن نیز برگزاری تجمع بزرگ اصولگرایان بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول