اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای رد صلاحیت شده از حوزه انتخابیه چابهار:

مطیع امر ولایت و شورای نگهبان هستم

خبرگزاری فارس: یک کاندیدای رد صلاحیت شده از حوزه انتخابیه چابهار، کنارک و نیکشهر گفت: مطیع امر ولایت و رهبری بوده و نظر مراجع قانونی به‌ویژه شورای محترم نگهبان را بر دیده منت می‌گذارم.

مطیع امر ولایت و شورای نگهبان هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از فرمانداری چابهار، عبدالغفور ایرانژاد طی بیانیه‌ای خطاب به مردم حوزه انتخابیه چابهار، کنارک و نیکشهر اظهار داشت: همان‌طور که مستحضر هستید انتخابات پیش رو یکی از حساس‌ترین انتخابات‌های تاریخ انقلاب اسلامی بوده و ایادی استکبار همه تلاش خود را بر آن داشته‌اند تا از حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی بکاهند.

این بیانیه می‌افزاید: اما ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در روز جمعه 12 اسفند ماه 1390 حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

در این بیانیه آمده است: اینجانب عبدالغفور ایرانژاد نماینده دوره‌های چهارم و ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه چابهار، کنارک و نیکشهر اعلام می‌دارم که بنده نیز مطیع امر ولایت و رهبری بوده و نظر مراجع قانونی به‌ویژه شورای محترم نگهبان را بر دیده منت گذارده و به عنوان سرباز کوچکی از این نظام مقدس و الهی در هر سنگری که لازم باشد آماده خدمت و جان‌فشانی هستم.

این بیانیه می‌افزاید: از همه هم‌ استانی‌های خود در سیستان و بلوچستان به ویژه همه حامیان و همراهانم در حوزه انتخابیه چابهار، کنارک و نیکشهر استدعا دارم نظر شورای نگهبان را محترم شمارند زیرا که پیشرفت و موفقیت امروز و فردای ما در گرو تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و شرکت و حضور در حماسه اسفند ماه 90 است.

ان‌شاءالله همه با هم از این امتحان الهی سربلند و پیروز و موفق بیرون آییم.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول