اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر‌کل جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با فارس:

نظر شورای نگهبان در مورد احراز صلاحیت علوی فصل‌الخطاب است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی گفت: نظر نهایی شورای نگهبان در ارتباط با رد یا تأیید صلاحیت حجت‌الاسلام علوی مورد احترام بوده و جبهه ایستادگی این نظر را فصل‌الخطاب می‌داند.

نظر شورای نگهبان در مورد احراز صلاحیت علوی فصل‌الخطاب است

حجت‌الاسلام یدالله حبیبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با احراز صلاحیت حجت‌الاسلام علوی گفت: با توجه به اینکه نظر نهایی شورای نگهبان درباره صلاحیت کاندیداها در دوم اسفندماه اعلام خواهد شد از رسانه‌ها تقاضا داریم به شبهات و شایعات ناصواب دامن نزنند چرا که این اخبار هنوز به طور رسمی به جبهه اعلام نشده است و بحث رد صلاحیت ایشان در حال پیگیری است.

وی افزود: آقای علوی اعتراض کردند و پیگیری اعتراض ایشان در حال انجام است و ما امیدواریم ایشان به صحنه انتخابات بازگردند.

دبیرکل جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اما در عین حال اگر بنا به دلایلی ایشان رد صلاحیت شوند نظر شورای نگهبان برای ما مورد احترام بوده و پس از آن برای این مسئله جلسه خواهیم گذاشت و تصمیم می‌گیریم.

وی در ارتباط با کاندیداهای این جبهه در کشور اظهار داشت: در حال حاضر اکثر قریب به اتفاق کاندیداهای جبهه ایستادگی در سراسر کشور از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند و اعلام می‌کنیم این جبهه در تمامی استان‌ها لیست خواهد داشت.

حبیبی در ادامه با اشاره به حضور افراد سرشناس در لیست این جبهه تصریح کرد: افراد شاخص و سرشناس بسیاری در لیست جبهه ایستادگی حضور دارند که از جمله این افراد می‌توان به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، حجت‌الاسلام کازرونی، علی مطهری و باهنر اشاره کرد.

دبیرکل جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی با اشاره به جریان انحرافی اظهار داشت: این جریان انحرافی کسانی هستند که تحت لوای اصولگرایی وارد بخشی از حاکمیت شدند و با شعارهایی برخلاف اصولگرایی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول