اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

کوچک‌ترین تخلف کاندیداها به شورای نگهبان منعکس می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با رصد حرکات نامزدها کوچکترین تخلف آنان به شورای نگهبان منعکس می‌شود.

کوچک‌ترین تخلف کاندیداها به شورای نگهبان منعکس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از فرمانداری پارس‌آباد، ولی کریمی در نشست با روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار اظهار داشت: برای جمع‌آوری آرای مردم، 232 صندوق اخذ رای ثابت و سیار در این حوزه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد 155 صندوق در شهرستان پارس‌آباد و 77 صندوق در شهرستان بیله‌سوار مستقر می‌شود.

این مسئول تعداد داوطلبان تائید صلاحیت شده نهایی در حوزه پارس‌آباد و بیله‌سوار را 15 نفر ذکر کرد و گفت: با هدف ایجاد شرایط تبلیغات عادلانه و مساوی برای کاندیداها، 12 تابلوی ویژه برای الصاق تصویر نامزدها در میادین و مکان‌های پر تردد قرار داده شده که عکس‌های کاندیداها بر اساس قرعه‌کشی در این تابلوها نصب شده است.

فرماندار پارس‌آباد بیان داشت: کاندیداها به منظور معرفی و ارائه برنامه‌های خود، در مکان‌هایی که مشخص شده، مطابق برنامه و به صورت چرخشی سخنرانی خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه امکان رد صلاحیت کاندیداها در صورت تخطی از قانون وجود دارد، از داوطلبان و طرفداران آنها خواست در فرصت قانونی تبلیغات، فقط به سخنرانی و تبلیغ در چارچوب قانون و معرفی خود و بیان برنامه‌هایی که در نظر دارند بپردازند و از تخریب و توهین دیگر نامزدها، دادن وعده‌های غیر ممکن و سیاه‌نمایی عملکرد و دستاوردهای نظام و دولت اجتناب کنند.

کریمی به برگزاری انتخابات پرشور و سالم در این حوزه انتخابیه تاکید کرد و از مردم خواست با انتخاب فرد اصلح، زمینه را برای تشکیل مجلس قوی، کارآمد، بالنده و ولایی مهیا کنند.

فرماندار پارس آباد تصریح کرد: با توجه به قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز (پنجشنبه) چهارم اسفندماه تا هشت صبح روز پنجشنبه 11 اسفند ماه جاری یعنی 24ساعت قبل ازآغاز اخذ رای فرصت تبلیغات دارند.

وی تصریح کرد: از میان 24 نامزد ثبت نام کرده در نهمین دوره انتخابات مجلس حوزه بیله‌سوار و پارس‌آباد یک نفر تاکنون انصراف داده و هشت نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول