اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

حضور گسترده در انتخابات نشانه آری به ولایت و نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌زهرا گفت: مردم این شهرستان در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری حضور چشمگیری داشتند که این حضور در انتخابات مجلس نیز تکرار شد و اینها نشانه آری ملت ایران به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حضور گسترده در انتخابات نشانه آری به ولایت و نظام است

ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به تمهیدات فرمانداری این شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه اظهار کرد: با توجه به روند کنونی حضور مردم بویین‌زهرا در پای صندوق‌های اخذ ‌رأی، رتبه نخست مشارکت مردم در انتخابات در استان قزوین به این شهرستان اختصاص می‌یابد.

این مقام مسئول عنوان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت خود پیدا کرده‌اند که برگزاری بیش از 30 دوره انتخابات‌های گذشته گواهی مهمی بر این مسئله است.

وی با اشاره به شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: جریان انتخابات هم‌اکنون در این شهرستان در نهایت شور، نشاط و فضایی آرام در حال برگزاری است و مردم بویین‌زهرا در همان دقایق ابتدایی حضور گسترده‌ای‌ در پای صندوق‌های اخذ رأی داشته‌اند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا تأکید کرد: گزارش‌های واصله حاکی از این است که اقشار مختلف مردم این شهرستان به ویژه جوانان، با شور و نشاط وصف‌ناپذیری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند.

طاهرخانی در ادامه تصریح کرد: مردم شهرستان بویین‌زهرا در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری حضور چشم‌گیر و گسترده‌ای داشتند که این حضور نیز در انتخابات مجلس تکرار شد و اینها نشانه آری ملت ایران به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول