اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

شادی هواداران کاندیداها در چارچوب قانون باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی قزوین گفت: شادی هواداران کاندیداها در چارچوب قانون باشد.

شادی هواداران کاندیداها در چارچوب قانون باشد

مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دوره نفس‌گیر تبلیغات انتخاباتی را پشت سر گذاشته‌ایم و در استان قزوین تبلیغات نامزدها از جمله سخنرانی‌های تبلیغاتی بدون کمترین تخلفی انجام شده و در حال حاضر در استان قزوین، رأی‌گیری بدون کمترین تخلفی در شعب اخذ رأی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی از افراد، رأی دادن را به ساعات پایانی رأی‌گیری موکول می‌کنند که این امر منجر به شلوغی شعب رأی‌گیری در ساعات پایانی روز می‌شود بنابراین می‌طلبد مردم هر چه زودتر رأی خود را به صندوق‌ها بریزند.

این مقام مسئول که در حال نظارت بر شعب انتخاباتی سطح شهر قزوین بود، بیان کرد: برنامه‌ریزی امنیتی توسط نیروی انتظامی از ماه‌های گذشته انجام شده و در حال حاضر امنیت استان تحت نظر نیروی انتظامی است.

 

وی گفت: بنده شخصا در حال سرکشی به تمام شعب هستم که هیچ مشکلی هم تا هم‌اکنون در هیچکدام از شعب به وجود نیامده است.

جعفری‌نسب تصریح کرد: پیش‌بینی برای روزهای آتی بعد از اعلام نتایج انتخابات به این صورت است که اگر هواداران کاندیدا برای اظهار خوشحالی از انتخاب کاندیدای مورد حمایت خود در شهر حضور پیدا کردند با کنترل و مدیریت نیروی انتظامی و در چارچوب قانون می‌توانند به شادی بپردازند ولی به افرادی که بخواهند از این فرصت سوء استفاده کنند و از چارچوب قانون خارج شوند با آنها برابر قانون رفتار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی قزوین در پایان بیان کرد: پس از رأی‌گیری نیز نامزدهایی که اعتراض دارند می‌توانند اعتراض قانونی خود را که به صورت تسلیم اعتراض به مراجع قانونی است داشته باشند ولی اگر عده‌ای بخواهند در مسیری خارج از قانون فعالیت کنند به طور حتم با آنها برخورد شده و از ادامه فعالیت‌های آنها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول