اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

هیئت‌ نظارت بر تسهیل روند انتخابات نظارت دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: تمامی نیروهای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر تسهیل روند انتخابات نهم مجلس نظارت دارند.

هیئت‌ نظارت بر تسهیل روند انتخابات نظارت دارند

غلامحسین عماری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:شهرستان خوی مانند سایر شهرهای کشور از همان ساعات اولیه اخذ رای با حضور در پای صندوق‌های رای شکوه حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در این شهرستان 274 شعبه اخذ رای وجود دارد که آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: با تلاش عوامل اجرایی و بازرسی و نظارتی خوشبختانه تا این لحظه مشکلی به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه مجریان انتخاباتی مسئولیت برگزاری انتخابات را به نحو احسن انجام می‌دهند گفت: برگزارکنندگان و امانتداران انتخاباتی به نحو احسن به وظیفه خود عمل می‌کنند.

ادامه داد: تمامی صندوق‌های اخذ رای با عوامل اجرایی آن‌ها در مناطق روستایی به ویژه مناطق دور افتاده مستقر شده و کار رای‌گیری در این مناطق بدون هیچ مشکلی آغاز شده است.

فرماندار خوی با بیان اینکه مردم شهرستان خوی از ساعات اولیه صبح حماسه آفرین بوده‌اند افزود: با وجود شرایط جوی نامساعد و بارندگی‌های شدید، ملت این خطه با اقتدار کامل و با اراده‌ای قوی در انتخابات و در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

فرماندار خوی خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات نیز در شعب اخذ رای شهرستان حاضرند و بر تسهیل روند انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نظارت دارند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول