اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی:

حضور در انتخابات تجلی اراده ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اسلامی تجلی اراده ملت ایران اسلامی است.

حضور در انتخابات تجلی اراده ملت ایران است

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حضور اقلیت‌های دینی در عرصه‌های مختلف ملی به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب نشاط اجتماعی در جامعه بوده و نشانگر اهمیت قومیت‌های دینی به سرنوشت ملی خود است.

وی افزود: اقلیت‌های مذهبی همیشه هم پا با انقلاب آمده‌اند، در مواردی مشاهده شده سنت‌ها و آیین‌های خود را به احترام برنامه‌های ملی-مذهبی مسلمانان رها کرده و متقابلا مسلمانان نیز برای بازسازی کلیساهای مسیحیان حمایت‌های مالی کرده‌اند.

کریمی ادامه داد: آذربایجان غربی که با عنوان استان 72 ملت مشهور است و با تنوع قومیت‌های مسیحی، زرتشتی، کلیمی و ارمنی سبب شده تا نشاط اجتماعی بیشتر در جامعه جلوه کند.

این مسئول در زمینه وظایف نمایندگان در برابر مردم، گفت: هر نامزدی که به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شود باید در چارچوب قانون حرکت کرده و با نظارت بر روند دستگاه‌های اجرایی و قوه مجریه قوانین اسلام را اعمال کنند.

وی افزود: نامزدی مورد تایید مردم است که به وعده‌های خود که در زمان تبلیغات به مردم داده، عمل کرده و تبعیت از فرامین رهبری و ولایت فقیه را در دستور کار خود قرار دهد.

کریمی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند و شکست دشمنان، افزود: حضور گسترده و چشمگیر مردم ایران اسلامی در این انتخابات نشانگر مصونیت انقلاب اسلامی از فضای تخریبی موجود که دشمنان و منافقان ایجاد کرده بودند شده و سبب تقویت موج بیداری اسلامی در منطقه و در سطح جهانی شده است.

این مسئول با اشاره به الگوبرداری قیام‌کنندگان جنبش وال استریت از انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: با وجود گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی ایران، ملت‌های بیدار از این جنبش واقعی الگوبرداری کرده‌اند؛ انتخابات امسال با حساسیت بالایی برگزار می‌شود چرا که تمام دشمنان سعی در بی‌اهمیت جلوه دادن آن داشته و خواهان حضور اندک مردم در این انتخابات بودند که مردم همیشه در صحنه و انقلابی ملت ایران سیلی محکمی به گوش دشمن زده و با حضور میلیونی پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی ایران، مردم نشان دادند که با قدرت و صلابت از اصول و پایه‌های نظام اسلامی تبعیت کرده و روز به روز با پیشرفت‌های خود در زمینه‌های علمی به ابرقدرت علمی منطقه و حتی جهان تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول