اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزاری انتخابات در هندیجان خبر داد

برگزاری انتخابات هندیجان در 33 شعبه اخذ رای

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری انتخابات در هندیجان از برگزاری انتخابات در 33 شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

برگزاری انتخابات هندیجان در 33 شعبه اخذ رای

محمود عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مردم ولایتمدار هندیجان امروز، 12 اسفندماه بار دیگر به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی افزود: مردم این منطقه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی که از صبح روز جمعه امروز آغاز شده برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در تاریخ به ثبت رساندند.

مسئول ستاد برگزاری انتخابات در هندیجان تصریح کرد: اعضای ثبت‌نامی از ابتدای ساعت هشت صبح در مراسم باشکوهی در یکی از شعب اخذ رأی در این منطقه با حضور فرماندار و رئیس ستاد انتخابات نخستین رأی خود را درون صندوق انداخته و به‌ دنبال آن همزمان در سایر شعب، کار رأی‌گیری از مردم غیور و شهیدپرور که در صف‌های طولانی به سر می‌بردند آغاز شد.

وی ادامه داد: انتخابات در این منطقه در 33 شعبه اخذ رأی در حال خدمت‌رسانی به مردم غیور هندیجان بود.

عسکری خاطرنشان کرد: همچنین کلیه تمهیدات و امکانات لازم و مکفی در راستای ایجاد برقراری نظم و امینت در منطقه اندیشیده شده است.

وی با تقدیر از تعامل خوب مسئولان و شهروندان هندیجانی افزود: هیئت‌های اجرایی، نیروی انتظامی و دیگر عوامل اجرایی مرتبط در انتخابات بار دیگر با تعامل مضاعف خود در منطقه زمینه‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات را بیش از پیش فراهم کرده‌اند.

مسئول ستاد برگزاری انتخابات در هندیجان بیان کرد: امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر شهروندان بیش از پیش انتخاباتی سالم و ممتاز را با حضوری گسترده و حداکثری در هندیجان رقم بزنیم.

وی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی نگاهی تکلیفی به انتخابات دارند و برای ادای تکلیف و به‌عنوان یک فریضه در انتخابات حضور یافته و حماسه می‌آفرینند.

عسکری در پایان گفت: انتخابات اسفندماه از دو بعد داخلی و بین‌المللی حائز اهمیت است که در بعد بین‌المللی مشارکت حداکثری و حضور گسترده برای نظام و انقلاب اهمیت دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول