اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

حضور مردم در انتخابات موجب یأس و نامیدی دشمنان شده ‌است

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: حضور مردم در حوزه‌های اخذ رأی موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام شده‌است.

حضور مردم در انتخابات موجب یأس و نامیدی دشمنان شده ‌است

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور حماسی مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان بندرماهشهر در حوزه‌های این شهرستان برگزار شد و مردم در این شهرستان بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات برگ زرینی به دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

وی افزود: بار دیگر این مردم انقلابی به ندای رهبر خود لبیک گفته و در صف‌های بسیار طولانی اخذ رأی حاضر شدند تا برای سرافرازی میهن خویش با انداختن رأی خود به صندوق‌ها موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی شدند.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر که امروز به همراه نماینده ویژه استانداری خوزستان و دیگر مسئولان نظامی و امنیتی شهرستان به طور سرزده از شعب اخذ رأی بازدید کردند خاطرنشان کرد: روند انتخابات بسیار خوب پیشرفته و کلیه امکانات در شعب اخذ رای برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها مهیا شده‌است.

حیاتی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات تا این لحظه از برگزاری بسیار خوب بوده و مردم قدرشناس شهرستان به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به پای صندوق‌های رأی آمده و مشت محکمی به دهان استکبار زدند.

وی به تعداد شعب اخذ رأی و رأی دهندگان اشاره کرد و افزود: شعب اخذ رأی در کل حوزه انتخابی  بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام 226 شعبه بوده که از این تعداد در شهرستان ماهشهر 124 شعبه مستقر است و حدود  185 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 600 نفر رأی اولی معرفی شده‌اند.

فرماندار ماهشهر در ادامه تصریح کرد: تعداد 3500 نفر در شهرستان ماهشهر به‌عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی شامل سپاه و نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات نقش دارند.

حیاتی در ادامه افزود: درحوزه انتخابی شهرستان بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش‌های تابعه با برنامه‌ریزی دقیق توسط مسئولان و عوامل برگزاری، انتخابات بسیار خوب پیشرفته و شاهد حضور پرشور مردم ولایت‌مدار منطقه  در صحنه انتخابات بودیم.

وی اظهار کرد: در بازدیدی که از شعب اخذ رأی داشتیم حضور چشمگیررمردم در شهرهای بندرماهشهر، بندرامام، چمران و شهرک‌های اطراف در پای صندوق‌های رأی را شاهد بودیم.

وی درپایان گفت: امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی بتوانند نماینده منتخب خود را با رأی بسیار خوبی به  مجلس شورای اسلامی بفرستند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول