اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد انتخابات استان بوشهر:

70 خبرنگار و تصویربردار انتخابات بوشهر را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: 70 خبرنگار، تصویربردار و عکاس رسانه‌های مختلف استان بوشهر، انتخابات را در این استان پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

70 خبرنگار و تصویربردار انتخابات بوشهر را پوشش می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن دهاز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه استان بوشهر از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری استان، هفته‌نامه‌ها و ... در سراسر استان بوشهر امروز انتخابات مجلس را پوشش می‌دهند.

وی افزود: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات این افراد که از آغازین لحظات رای‌گیری وظیفه انعکاس این رویداد مهم را بر عهده داشتند قدردانی کنیم.

رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: امروز مردم ولایتمدار استان بوشهر نشان دادند که همیشه به نظام و انقلاب وفادار بوده و هستند.

دهاز اضافه کرد: خبرنگاران و تصویربرداران نیز با حضور خود به خوبی این نمایش اقتدار ملی را به تصویر کشیدند و جهانیان از این همه شوق ملت ایران برای حضور در انتخابات در حیرت ماندند.

وی بیان کرد: بی شک حضور رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس این رویداد مهم داشته و خبرنگاران رسانه‌های تصویری و مجازی بوشهر به خوبی این کار را انجام داده‌اند.

رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: حضور با بصیرت مردم ولایتمدار استان بوشهر بار دیگر ولایتمداری این مردم را نشان داد و به جهانیان نشان داد مردم ایران همواره پیرو رهبر معظم انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول