اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

مردم با حضور در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان می‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و با شکوه در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان می‌دهند.

مردم با حضور در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان می‌دهند

حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حضور مردم در  ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حضور حداکثری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با فضای ایجاد شده حضور در این دوره از انتخابات مجلس بیشتر از گذشته خواهد بود، ادامه داد: این امر نشان می‌دهد، که تاکید علما و مسئولان برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای کارسازی بوده است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه تنوع و تکثر کاندیداها با افکار و سلیقه‌های مختلف نیز موجب حضور گسترده مردم شده است، تصریح کرد: تعدد و تکثر کاندیداها نشان دهنده تعدد خدمت‌گذاران به نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان با دیدن حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای پیام خود را دریافت می‌کنند.

حجت‌الاسلام فرجی تاکید کرد: این حضور نشان می‌دهد هر چه از انقلاب اسلامی می‌گذرد شور و حال مردم بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به ترور دانشمندان کشورمان به دست دشمنان و تحریم و تهدیدات آنها گفت: دشمنان باید بدانند مردم نه از تهدید  و نه از ترور ترسی به دل راه می‌دهند.

امام جمعه موقت زنجان گفت: تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان نشان می‌دهد تحلیل آنها از انقلاب اسلامی بسیار ضعیف است و فکر می‌کنند و مردم ایران اسلامی از تهدید و تحریم و ترور می‌ترسند اما با این تحریم‌ها و تهدیدها پشتوانه مردمی نظام اسلامی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول