اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

انتخابات امروز با همه انتخابات‌ها متفاوت بود / مردم در انتخابات ولایتمداری خود را نشان دادند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم در انتخابات ولایت‌مداری خود را نشان دادند و انتخابات امروز با همه انتخابات‌ها متفاوت بود.

انتخابات امروز با همه انتخابات‌ها متفاوت بود / مردم در انتخابات ولایتمداری خود را نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت الله شیخ مصطفی علماء امروز در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته مردم کرمانشاه در مسجد جامع این شهر، اظهارداشت:  به رغم همه گزافه گویی های دشمنان نظام، مردم ایران با حضور گسترده خود در همه صحنه‌ها نشان داده‌اند که پشت سر رهبری مدافع نظام و انقلاب خود هستند.

وی افزود: این انتخابات نیز همانند سایر انتخابات سبب سرافرازی ملت ایران و سرافکندگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد شد که با همه امکانات خود سعی در کمرنگ کردن حضور مردم دارند.

آیت الله علماء تأکید کرد: انتخابات امروز انتخاباتی با بصیرت و آگاهانه بود و نتایج آن برای ملت و نظام انشاء الله مایه برکت و خیر خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود دهم ربیع الثانی سالروز وفات حضرت معصومه (س) را گرامی داشت و گفت: این بانوی بزرگ یک زن نمونه در دنیای اسلام هستند که با ایمان، تقوی و پرهیزکاری هم‌رتبه ائمه معصومین شده و امروز می‌بینیم شهر مقدس قم به واسطه این بانوی بزرگ مرکز دنیای اسلام، فقه و علوم دینی شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه به سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته نیکوکاری گفت: امام خمینی (ره) با تاسیس این نهاد مقدس درصدد عملی شدن قرآْن و احکام اسلام بود که به‌ حمدالله امروز این کمیته با خدمت رسانی نه تنها به مردم ایران بلکه همه مستضعفان دنیا امداد رسانی می‌کند.

وی با اشاره به 15 اسفندماه روز درختکاری افزود: منابع طبیعی منابع عمومی کشورند و همه باید در حفظ و نگهداری آن کوشش کنیم.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول