اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرندیه:

مردم انقلابی زرندیه با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرندیه گفت: مردم انقلابی شهرستان زرندیه همگام با مردم سراسر استان مرکزی، با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند.

مردم انقلابی زرندیه با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند

علیرضا هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز در شهرستان زرندیه و با حضور حداکثری شهروندان این شهرستان آغاز شده است.

وی با اشاره به مشارکت بالای شهروندان این شهرستان در این دوره از انتخابات تصریح کرد: از آغازین دقایق شروع رأی‌گیری شاهد حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان زرندیه در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم که پیش‌بینی می‌شود این حضور تا پایان انتخابات هم ادامه داشته باشد.

فرماندار زرندیه حضور گسترده مردم در این انتخابات را نشان‌دهنده درک و آگاهی بالای مردم دانست و افزود: در حالی که دشمنان در تلاش هستند حضور مردم ایران را در انتخابات کمرنگ جلوه دهند، ملت عزیز ایران با حضور پرشور خود در انتخابات تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

هدایتی خاطر نشان کرد: در این شهرستان 40 شعبه روستایی و شهری آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تلاش خود را برای برگزاری سالم انتخابات به کار بسته‌اند.

وی حفظ امانت و بی‌‌طرفی در مراحل اجرایی و برگزاری انتخابات مجلس نهم را از جمله مهم‌ترین وظایف مسئولان انتخاباتی عنوان کرد و خواستار توجه مسئولان برگزارکننده انتخابات به این امر مهم شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول