اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

اخذ رای به صورت مطلوبی در تنگستان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد انتخابات شهرستان کار اخذ رای به صورت مطلوبی در سطح شهرستان در حال انجام است.

اخذ رای به صورت مطلوبی در تنگستان در حال انجام است

عبدالرسول زارع بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اهرم به حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اشاره و اظهار داشت: از ساعات‌های اولیه صبح امروز مردم برای شرکت در انتخابات و انجام تکلیف الهی در شعب اخذ رای حضور یافته‌اند.

وی افزود: مشارکت مردم ایران در همه عرصه‌های سیاسی ـ اجتماعی به ویژه انتخابات حضوری پرشور و حداکثری بوده و بار دیگر مردم در این انتخابات نیز با وحدت و همدلی، به صحنه آمدند تا در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذارند.

زارع اعلام کرد: در شهرستان تنگستان 57 شعبه اخذ رای در حال فعالیت هستند که از این تعداد 23 شعبه ثابت و 34 شعبه سیار در دو شهر اهرم و دلوار و 116 روستای شهرستان امر اخذ رای را در سطح شهرستان انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: 36 شعبه در بخش مرکزی و 21 شعبه در بخش دلوار است.

فرماندار تنگستان در گفت‌وگو با فارس وضعیت انتخابات در شهرستان تنگستان را مطلوب دانست و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با این حضور گسترده مردم دیار حماسه آفرین تنگستان، درصد مشارکت در شهرستان تنگستان بسیار بالا باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد انتخابات شهرستان کار اخذ رای به صورت مطلوبی در سطح شهرستان در حال انجام است.

زارع همچنین تصریح کرد: تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی به ستاد انتخابات در شهرستان گزارش نشده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول